طرح گازرسانی به ۵۷ روستای شهرستان دالاهو افتتاح شد

کرمانشاه - ایرنا- طرح گازرسانی به ۵۷ روستای شهرستان دالاهو صبح امروز یکشنبه در چهارمین روز از ایام دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراسمی با حضور استاندار کرمانشاه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا؛ مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در این مراسم با تبریک ایام دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروز طرح گازرسانی به ۵۷ روستا و سه طرح صنعتی شهرستان دالاهو با ۲ هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

«ناصر حسینی» با بیان اینکه سال گذشته ۳۰ روستا و ۲ شهر شهرستان دالاهو با ضریب نفوذ ۶۵ درصد شهری و ۲۴ درصد روستایی گازدار بود، گفت: با اهتمام و تلاش همکاران ما در شرکت گاز استان کرمانشاه اکنون ضریب نفوذ شهری و روستایی این شهرستان به ۱۰۰ درصد رسیده و تمام ۱۳۲ روستا و سه شهر شهرستان دالاهو از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

به گفته وی اکنون ۱۳ واحد صنعتی در این شهرستان گاز دارد و ۱۰ هزار مشترک از این نعمت استفاده می کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، گازرسانی در شهرستان دالاهو را به دلیل جنگلی و عرصه های منابع طبیعی و کوهستانی بودن دارای مشکلاتی دانست و گفت: تمام تلاش ما ارائه خدمت به مردم است.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش گازرسانی به نقاط مختلف کشور از جمله به روستاها را از جمله دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: نیاز مردم ما به انرژی امروز با ارزان‌ترین قیمت و با سهولت در نقاط مختلف کشور حتی روستاهای دوردست تامین می شود.

وی اضافه کرد: صنعت گاز در کشور ما بومی شده و ایران دارای دانش فنی و مهندسی در این حوزه است و این افتخار بزرگی برای کشورمان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: در کشورهای دیگر باوجود اینکه منابع و ذخایر گازی دارند اما انرژی و گاز با قیمت بالا در اختیار مردم قرار می گیرد.

استاندار کرمانشاه صبح یکشنبه و همزمان با چهارمین روز دهه مبارک فجر، در شانزدهمین سفر شهرستانی با استقبال فرماندار و مدیران شهرستان، وارد دالاهو شد.

افتتاح طرح گازرسانی به حدود ۵۷ روستا و سه واحد اقتصادی، افتتاح یک واحد صنعتی و سه زمین چمن، بازدید برخی پروژه های در حال احداث، دیدار با معتمدان و بزرگان شهرستان، پیگیری مشکلات واحدهای اقتصادی و صنعتی و شرکت در شورای اداری از جمله برنامه های استاندار کرمانشاه در شهرستان دالاهو است.

شهرستان دالاهو با ۴۵ هزار نفر جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha