بانوی المپیکی مازندران رکورد جدیدی در تپانچه ۱۰ متر ثبت کرد

ساری- ایرنا- هانیه رستمیان تیرانداز المپیکی مازندران رکورد جدیدی در تپانچه ۱۰ متر برای ایران ثبت کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی هیات تیراندازی مازندران، رستمیان در جریان مسابقات هفته پنجم لیگ برتر تپانچه بانوان کشور در قالب تیم هیات تیراندازی مازندران در رقابتی با تیم هیات تیراندازی قم توانست رکورد ۵۸۶ را به ثبت برساند.

گلنوش سبقت‌الهی در سال ۱۳۹۷ توانسته بود این رکود را ثبت کند و این‌بار نیز هانیه رستمیان به این رکورد رسید.

گفتنی است رکورد ایران با ×۱۶-۵۸۶ در اختیار گلنوش سبقت‌الهی بود که هانیه رستمیان در لیگ برتر ضمن تکرار این رکورد، امتیاز ×۲۱-۵۸۶ را ثبت کرد.

هیات تیراندازی مازندران ضمن تبریک این موفقیت، برای رستمیان در المپیک آرزوی سربلندی دارد.

بانوی المپیکی مازندران رکورد جدیدی در تپانچه ۱۰ متر ثبت کرد

رستمیان تیرانداز ملی‌پوش رشته تپانچه ایران در پاییز سال گذشته موفق شد نخستین سهمیه کاروان کشورمان را برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس کسب کند.

وی در دهمین روز مسابقات تیراندازی جهانی مصر، در ماده تپانچه ۲۵ متر زنان به این موفقیت رسید و پس از آن پاداش ۵۰ میلیون تومانی کمیته ملی المپیک در آیینی به رستمیان اهدا شد.

در این مراسم محمود خسروی‌وفا رییس کمیته ملی المپیک اظهار کرد: مشخص است که اگر به ظرفیت ورزش توجه شود، می‌تواند انتظار جامعه را برآورده کند. رستمیان اولین ورزشکار ایران در کاروان المپیک پاریس است، به او تبریک می‌گویم و از مربی، خانواده و همه افرادی که به او کمک کردند، تشکر می‌کنم.

وی گفت: ما در المپیک هم فقط به کسب سهمیه قانع نیستیم و می‌دانیم با اراده شما هیچ چیز غیر ممکن نیست. همانطور که انتظار نداشتیم در تیراندازی اولین مدال طلا را در توکیو بگیریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha