صلاحیت چهار داوطلب دیگر نمایندگی مجلس در ایلام تائید شد

ایلام - ایرنا - دبیر ستاد انتخابات استان ایلام از تائید صلاحیت چهار داوطلب دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی و رد صلاحیت ۶ داوطلب دیگر که در مراحل قبل صلاحیت آنان تائید شده بود خبر داد.

"فرشید زرگوش" روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به پایان مهلت بررسی صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان در نوزدهم بهمن ماه و اعلام نهای داوطلبان از سوی وزارت کشور، اظهار کرد: در فهرست ارسالی از سوی وزارت کشور اسامی ۱۰ داوطلب مربوط به این استان دریافت شد.

وی تصریح کرد: بر این اساس صلاحیت ۶ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی که در مراحل قبل تائید صلاحیت شده بودند رد و صلاحیت ۴ داوطلب دیگر تائید شده است.

زرگوش با بیان اینکه داوطلبان رد صلاحیت شده مربوط به حوزه شمال استان است، افزود: در چهار نفر جدید تائید صلاحیت شده نیز ۲ نفر مربوط به حوزه انتخابیه ایلام( شمال استان) و ۲ نفر دیگر نیز مربوط حوزه انتخابیه دهلران( جنوب استان) است.

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام با اشاره به اینکه پیش از این صلاحیت ۱۲۹ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این استان تائید شده بود، گفت: با اعلام تائید و رد صلاحیت های نهایی از سوی شورای نگهبان، تعداد داوطلبان تائید صلاحیت شده این استان به ۱۲۷ نفر تغییر یافته است.

وی ابراز کرد: از این تعداد ۹۴ نفر مربوط به حوزه انتخابیه ایلام( شمال استان) و ۳۳ نفر مربوط به حوزه انتخابیه دهلران( جنوب استان) است.

زرگوش یادآور شد: البته تعدادی از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان از ادامه روند استعفا داده اند که فهرست و تعداد نهایی هر ۲ حوزه انتخابیه ایلام و دهلران متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، استان ایلام دارای ۲ حوزه انتخابیه ایلام(شمال استان) و دهلران(جنوب استان) است.

حوزه انتخابیه ایلام(شمال استان) شامل شهرستان های ایلام، مهران، ملکشاهی، ایوان، چرداول، سیروان، هلیلان و چوار است.

حوزه انتخابیه دهلران( جنوب استان) نیز شامل شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha