پروژه روکش آسفالت راه روستایی "کلکین" و "سیاب درویش" ملکشاهی به بهره برداری رسید 

ایلام - ایرنا - پروژه بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی "کلکین" و "سیاب درویش" در شهرستان ملکشاهی در آیینی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام و جمعی از مسئولان استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام روز جمعه در این مراسم اظهار کرد: در نهمین روز از دهه مبارک فجر، پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور راه روستایی "کلکین" و "سیاب درویش" شهرستان ملکشاهی به طول ۱۲/۵ کیلومتر به بهره برداری رسید.

"سیدزاهدین چشمه خاور" اظهار کرد: برای اجرای این پروژه اعتباری افزون بر ۲۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و منابع استانی هزینه شده است.

وی با اشاره به ادامه جهاد آسفالت در محورهای استان ایلام، عنوان کرد: مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در تلاش است تا با افزایش خدمات رسانی در محورهای روستایی دسترسی کاربران جاده ای روستاها به نعمت آسفالت را بالا ببرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: در ایام مبارک دهه فجر ۴۱ پروژه راهداری در مناطق مختلف استان ایلام با اعتبار چهار هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال افتتاح و یا کلنگ‌زنی می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha