۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85381690
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۶ هزار ورزشکار در مسابقات ورزشی باقر شهر شرکت کردند+ فیلم

شهر ری - ایرنا- در مسابقات جام جوان پهلوان در باقرشهر شهرستان ری بیش از شش هزار ورزشکار از سراسر استان تهران شرکت کردند.

به گزارش ایرنا، مرتضی همتی شهردار باقرشهر در آئین اختتامیه "جوان پهلوان" و جشن انقلاب با اشاره به توانمندی‌های زیاد باقرشهر در برگزاری این رویداد اظهار داشت: در طی هشت ماه گذشته همیشه اعلام کردیم که بضاعت ورزش باقرشهر بالاست اما پیش از این در حوزه سیاست‌گذاری به آن توجهی نشده بود لذا در جهت ایجاد شور و نشاط بین شهروندان جام جوان پهلوان در سطح استان تهران در باقرشهر برگزار شد.

وی با اشاره به معضلات متعددی که باقرشهر با آن مواجه است، افزود: به کمک مدیران و مسئولان شهرستان و با تصویب شورای تأمین شهرستان و بخش کهریزک، بزرگ‌ترین رویداد ورزشی و فرهنگی استان تهران ظرف ۱۵ روز در باقرشهر برگزار و بیش از ۶ هزار ورزشکار از استان تهران و در برخی استان‌های کشور در مسابقات مختلف شرکت کردند.

جشن انقلاب و آئین اختتامیه بزرگترین رویداد ورزشی و فرهنگی استان تهران "جوان پهلوان" با حضور جمعی از ورزشکاران، پیشکسوتان، هنرمندان مطرح کشور در سالن ورزشی فدک باقرشهر ری برگزار شد .

مهدی باب‌الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری در آئین اختتامیه "جوان پهلوان" و جشن انقلاب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: در این جایگاه لازم می دانم که از شهردار باقرشهر به‌عنوان مدیری توانمند که با شناسایی خوب ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهر باقرشهر اقدامات چشمگیری در برگزاری جشنواره "جوان پهلوان" داشتند، قدردانی کنم زیرا که با این اقدام ظرفیت ورزش باقرشهر به منصه ظهور و بروز رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha