میدان مبارزه با دشمن جنگ روایت‌ها و اراده‌ها است

بیرجند - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در جنگ شناختی میدان مبارزه ما با دشمن جنگ روایت‌ها و اراده‌ها است و دشمن در فضای مجازی به دنبال این است که امید مردم را کمرنگ کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌ الاسلام حجت سالاری مکی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به جنگ شناختی دشمنان افزود: افراد صاحب نفود که به برکت نظام برای خود نام و نشانی درست کردند، اگر نقطه و جبهه درگیری دشمنان را نفهمند از چه کسی باید انتظار داشت.

وی گفت: از ویژگی‌های جنگ شناختی، تحریف واقعیت‌ها و شبهه افکنی در دستاوردهای نظام، اصول و ارزش‌های انقلاب است تا مردم از شناخت حقیقت باز بمانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز اگر کسی به دنبال ترویج ناامیدی با قلم و بیان خود است، یقین بدانید که آن قلم، حنجره و موضع توسط شیطان راهبری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز نیاز به وحدت و امیدآفرینی در جامعه داریم افزود: میدان جهاد امروز حماسه حضور در ۲۲ بهمن و انتخابات اسفند ماه است چرا که هر رای من و شما خاری در چشم دشمنان است.

حجت الاسلام سالاری مکی گفت: باید همه ما در این زمینه بصیرت داشته باشیم چرا که مهمترین دسیسه‌ امروز دشمنان علیه انقلاب و نظام جنگ شناختی با تحریف واقعیت‌ها و حقایق است.

وی با اشاره به اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری امروز ریشه‌ترین جهاد، امیدآفرینی است بیان کرد: دشمن در ماه‌های گذشته با القای یاس، ناامیدی و بزرگنمایی مشکلات اقتصادی کشور تلاش داشته مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ کند که باید با حضور حداکثری در انتخابات نگذاریم دشمنان به اهداف خود برسند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: امروز همه شهدا که با خون خود نهال انقلاب انقلاب را آبیاری کردند منتظر هستند ما در انتخابات پیش‌رو چکار خواهیم کرد.

وی با تاکید بر انتخاب افراد اصلح و کارآمد در انتخابات گفت: اینکه برخی افراد اذعان دارند رای دادن لزومی ندارد، این موضع مخالف با بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری است و این گونه افراد در جهت برنامه‌های دشمنان حرکت می‌کنند.

حجت الاسلام سالاری مکی افزود: اگر پای خواص و اهل حق در مقابل دنیا بلرزد، به فرمایش مقام معظم رهبری حسین بن علی‌ها به مسلخ کربلا خواهند رفت.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در دیدارهای مخلتف و سخنرانی مختلف خود قدردان بصیرت مردم هستند بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف به پیشرفت و اوج رسیده ایم اما مهمترین دستاورد انقلاب سال ۱۳۵۷ تربیت جامعه‌ای است که به سلاح بصیرت و دشمن شناسی مجهز شده‌ و رهاورد آن برملا کردن نقشه‌های دشمنان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت باعث افتخار جهان اسلام شده‌ است گفت: گفتمان مقاومت به عنوان یک سبک بصیرتی، سیاسی و اعتقادی در دنیا ترویج یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha