نامزدهای انتخاباتی به بیان عملکرد و ارائه راهکار بپردازند

آستارا - ایرنا - امام جمعه شهرستان آستارا از نامزدهای انتخاباتی خواست با حفظ حریم اخلاق به بیان عملکردها و ارائه راهکارها برای مدیریت بهتر شهر و کشور بپردازند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه این هفته آستارا با گرامیداشت بیست و دوم بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ،بر هم خوردن بساط ظالمان و ستمکاران توسط امام خمینی(ره) را به مانند وعده های الهی در خصوص بنی اسرائیل عنوان کرد .

وی ادامه داد:یقینا همانطور که فرعون برای حفظ سلطنت طاغوتی خود پسران بنی اسرائیل را می کشت طاغوت های زمان ما هم در مقابل این انقلاب و نظام سنگ اندازی های بسیاری می کنند.

حجت الاسلام باقری ارومی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی بیست و دوم بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی، حضور مردم در صحنه را نشانه اتحاد و همدلی و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: دشمن از همین وحدت و حضور مردم ترس و واهمه دارد.

وی ضمن تقدیر از خدمات دولت سیزدهم و مسئولین خدمتگزار شهرستان گفت: امروز ما در شرایطی حکومت طاغوتی دو هزار و پانصد ساله را سرنگون کرده و وارد چهل و ششمین سال انقلاب اسلامی می شویم که دستاوردهای مختلف علمی، فناوری، نظامی، دفاعی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بسیاری را در طول همین مدت به دست آورده و آرمان انقلاب اسلامی را که ظلم ستیزی است به دنیا صادر کرده ایم.

حجت الاسلام باقری ارومی با گرامیداشت مبعث پیامبر اکرم (ص) و اعیاد شعبانیه ضمن تأکید بر اهمیت استفاده از فرصت باقی مانده ماه رجب بعثت حضرت محمد(ص) در شرایط بسیار تاریک و سخت آن دوران را هدیه بزرگ الهی برای بشریت خواند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار عجز آمریکایی ها و اعتراف به قدرت نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی را از نشانه های قدرت ایران و ضعف و افول آمریکا و از بین رفتن قدرت استکباری آنان دانست.

امام جمعه آستارا اقدام قاطع سربازان گمنام امام زمان(عج) در ضربه زدن به تیم های جاسوسی بیگانگان و شناسایی و بازداشت و تحت نظر قراردادن آنها در کشورهای مختلف دنیا را نشان از دست برتر و قدرت اطلاعاتی نظام جمهوری اسلامی در برابر سرویس های اطلاعاتی و سازمان های به ظاهر قدرتمند امنیتی دنیا دانست و آن را سیلی محکمی به گوش دشمنان خواند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha