۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۱۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85382025
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

تیم اسکواش پالایش نفت آبادان صدرنشین لیگ برتر کشور شد

رشت - ایرنا - هفته نخست نهمین دوره مسابقات لیگ برتر اسکواش مردان کشور عصر جمعه با صدرنشینی تیم پالایش نفت آبادان در رشت خاتمه یافت.

به گزارش ایرنا، در این دوره از رقابتها، تیم‌های اسکواش مناطق نفت‌خیز جنوب، پالایش نفت آبادان، اراک اسکواش، ملوان نداجا تهران، کاره تهران و دنتال گیلان حضور داشتند که به مدت سه روز در خانه اسکواش گیلان در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات؛ تیم اسکواش پالایش نفت آبادان با سه پیروزی متوالی و کسب ۹ امتیاز در صدر جدول هفته نخست لیگ برتر کشور قرار گرفت.

همچنین تیمهای اراک اسکواش و ملوان نداجا تهران با کسب ۶ امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند، تیمهای دنتال گیلان و کاره تهران با کسب سه امتیاز و مناطق نفت خیز جنوب با کسب یک امتیاز، رتبه های چهارم تا ششم را کسب کردند.

در روز پایانی این مسابقات و در بازیهای انجام شده، پالایش نفت آبادان با نتیجه سه بر صفر مناطق نفت خیز جنوب را شکست داد و تیم اراک اسکواش نیز با نتیجه سه بر صفر کاره تهران را مغلوب کرد.

به گزارش ایرنا، نهمین دوره رقابتهای اسکواش لیگ برتر مردان باشگاههای کشور در سه هفته برگزار می شود که رقابتهای هفته دوم، اسفندماه در تهران و هفته پایانی نیز فروردین سال آینده در یزد برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha