عین اللهی: سیستان و بلوچستان از استان‌های دیگر پذیرش بیمار دارد

زاهدان- ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در بحث چشم پزشکی بیمارانی از خارج از استان برای درمان به سیستان و بلوچستان مراجعه می‌کنند و این استان پیشرفت‌های خوبی کرده است.

بهرام عین اللهی عصر جمعه در حاشیه ویدیو کنفرانس افتتاح پروژهای درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در رابطه با رشته های پزشکی در سیستان و بلوچستان پیشرفت‌های خوبی داشته ایم به طوریکه در رشته چشم پزشکی می‌توانیم ادعا کنیم که با بسیاری از مراکز چشم پزشکی پیشرفته در سایر استان‌ها رقابت می‌کنیم.

وی ادامه داد: در بحث چشم پزشکی، بیمارانی از خارج از استان برای درمان به سیستان و بلوچستان مراجعه می‌کنند و این امر نشان دهنده پیشرفت استان در زمینه پزشکی است.

وزیر بهداشت به سفرهای قبلی خود به سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: در این دولت سه بار به این استان آمده ام، دستگاه سی تی سیمولاتوری که امروز افتتاح شد دستگاه پیشرفته ای برای تشخیص سرطان است، انواع و اقسام کارهای پیشرفته قلبی در سیستان و بلوچستان انجام می گیرد خوشبختانه این استان در بحث پزشکی به سرعت در حال پیشرفت است.

وی خاطرنشان کرد: پیشگیری از بیماری و مساله بهداشت بسیار حائز اهمیت است خوشبختانه طرح پویش ملی "سلامت:" در سیستان و بلوچستان به خوبی انجام شد که این امر نشان می‌داد مردم به فکر سلامتی خود هستند در واقع با خود مراقبتی از بسیاری از بیماری ها جلوگیری می‌شود.

عین اللهی گفت: اگر مردم به سبک زندگی، تغذیه و ورزش خود اهمیت دهند و این ها را رعایت کنند می‌توانند از بروز بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha