پنج فهرست قوی در تهران برای انتخابات مجلس تشکیل شد

تهران - ایرنا - دبیرکل جهادگران با بیان اینکه حدود پنج فهرست قوی در تهران در حال شکل گیری است و احتمال دارد بر تعداد این لیست‌ها اضافه شود، گفت: افزایش فهرست‌های انتخاباتی مشارکت را بالا خواهد برد.

به گزارش حوزه احزاب ایرنا، وهاب عزیزی در همایش ۳۰۰ نفری نامزدهای مجلس در جهاددانشگاهی شریف با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، گفت: وحدت و اقتدار ملی زمانی معنی و مفهوم پیدا می‌کند که همه مردم در صحنه، حضور موثر داشته باشند. امروز که اصلاح طلبان در رقابت‌ها حضوری موثری ندارند، حداقل باید جریان‌های اصولگرا و مستقل فعالیت کنند تا یک رقابت قابل قبولی رخ دهد.

دبیرکل جهادگران افزود: البته اتفاق خوبی که اخیرا اتفاق افتاد، ورود جدی ائتلاف‌های مردمی به انتخابات است. حدود پنج لیست قوی در تهران در حال شکل گیری است و احتمال دارد بر تعداد این لیست‌ها اضافه شود که عین ثواب است. افزایش لیست‌های انتخاباتی بر شور انتخاباتی و افزایش مشارکت می‌افزاید.

عزیزی با بیان اینکه انقلاب با همه ابعاد وجودی آن و همه اجزا و طرفداران معنی پیدا می‌کند، تاکید کرد: جریان دلسوز مردمی وظیفه حراست و حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن را دارند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات همانند ادوار گذشته نامزدهای ارزشی و ولایت مدار که دل در گرو انقلاب و نظام دارند برای ما رزومه ارسال کرده و تمایل دارند در لیست تهران جهادگران قرار گیرند، افزود: نامزدهای شهرستان‌های مختلف هم ابراز تمایل کرده‌اند که جهادگران از آنها حمایت کنند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه تا سه هفته دیگر برگزاری انتخابات را پیش رو داریم و قرار است یک بار دیگر مردم پای صندوق‌ رای بیایند و به گزینه مورد اعتماد خودشان رأی بدهند، رای درون صندوق را حق الناس و امانت عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha