وزیر تعاون: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اولویت اصلی دولت سیزدهم است

شهرکرد-ایرنا- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به وجود طرح‌های نیمه‌تمام در استان‌های کشور گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم است.

به گزارش ایرنا، سید صولت مرتضوی روز شنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های دهه فجر شهرستان فارسان با اشاره به اینکه هم‌اکنون تعداد زیادی طرح نیمه‌تمام به بهانه‌های مختلف روی زمین مانده است، افزود: با اهتمام دولت این طرح‌ها به سرانجام خواهد رسید.

وی گفت: از جمله این طرح‌ها، استخر شنای مجموعه ورزشی شهدای کارگر شهرستان فارسان است که بعد از چندین سال به دلیل تامین سیستم حرارتی و مکانی سیستم گرمایشی و سرمایشی معطل مانده بود با تامین اعتبار در دهه فجر امسال تکمیل شد.

به گفته وی، طرح چمن مصنوعی این مجموعه حلقه تکمیل شده طرح ورزشی شهدای کارگران است که با ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه اجرا خواهد شد.

به گفته وی، مابقی اعتبار اجرای این طرح تامین شود با سرعت این طرح به بهره‌برداری برسد و مسیر برای نشاط اجتماعی و سرزندگی جوانان این مرز و بوم و فرزندان کارگران و خود کارگران را فراهم کند.

به گزارش ایرنا، همزمان با دهمین روز از گرامی‌داشت دهه مبارک فجر، استخر مجموعه ورزشی شهدای کارگری فارسان روز شنبه با حضور وزیر سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از ۱۲ سال روز شنبه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

عملیات اجرایی این طرح از سال ۹۰ در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و زیربنای ۲ هزار و ۵۵۰ متر مربع آغاز شده بود، استخر مجموعه ورزشی شهدای کارگری فارسان بعد از ۱۲ سال با ۲۴۰ میلیارد ریال از محل مصوبات دور نخست سفر رییس جمهور و تملک دارایی به چهارمحال و بختیاری به سرانجام رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha