محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در ارومیه اعلام شد
عکس تزیینی است

ارومیه - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در معابر شهر ارومیه را اعلام کرد و گفت: این موارد از ساعت هشت صبح روز یکشنبه در معابر مرکز استان اجرایی می شود.

سرهنگ حجت مشتاق روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس با تمهیدات اتخاذ شده، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی از عبور و مرور هرگونه وسایل نقلیه به این محدوده‌ها تا اتمام مراسم راهپیمایی جلوگیری خواهند کرد.

وی اضافه کرد: میدان چی چست به طرف میدان ولایت فقیه، تقاطع شهید مدنی - شهید مطهری به طرف میدان ولایت فقیه، تقاطع شهید باکری - شهید منتظری به طرف میدان ولایت فقیه، کنار گذر بلوار عطایی به طرف خیابان امام (ره)، میدان امام حسین (ع) به طرف خیابان امام (ره)، کوچه آگاهی (مخابرات) به طرف خیابان امام (ره)، کنارگذر خیابان ارتش به طرف پنجراه به سمت میدان انقلاب، خیابان کاشانی از سه راهی هلال احمر به طرف میدان انقلاب، تقاطع استادان به طرف میدان انقلاب و همه مسیرهای فرعی منتهی به خیابان امام (ره) مشمول این محدودیت هاست.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: شهروندان نظیر سال‌های قبل حتی الامکان از آوردن وسایل نقلیه شخصی در محیط پیرامون مسیرهای راهپیمایی خودداری و از وسایل حمل و نقل عمومی برای حضور در مراسم استفاده کنند.

سرهنگ مشتاق اظهار کرد: مردم از پارک وسایل نقلیه در مسیرهای راهپیمایی و تقاطع‌های منتهی به مسیرهای راهپیمایی خودداری کنند در غیر این صورت خودروهای پارک شده توسط جرثقیل پلیس راهنمایی و رانندگی به پارکینگ منتقل خواهند شد.

وی گفت: تردد شهروندان با موتورسیکلت و دوچرخه در مسیرهای راهپیمایی و در بین جمعیت نیز در روز شنبه همزمان با برگزاری مراسم ممنوع خواهد بود.

وی افزود: شهروندانی که قصد تردد با وسیله نقلیه خود در سطح شهر را دارند، پیشتر پیش بینی‌ها و برنامه ریزی لازم را جهت استفاده از سایر معابر و مسیرهای جایگزین جهت رسیدن به مقصدشان داشته باشند و با خادمان خود در پلیس راهنمایی و رانندگی در ایجاد نظم و امنیت ترافیکی همکاری کنند.

به گزارش ایرنا، فردا (یکشنبه) راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نظیر سراسر کشور در دهها نقطه از آذربایجان غربی به ویژه شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha