رییس پلیس پایتخت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در امنیت کامل برگزار شد

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس پایتخت از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن پایتخت در امنیت کامل خبر داد و گفت: خوشبختانه مردم حضوری چشمگیر و پررنگ در راهپیمایی داشتند و بار دیگر نشان دادند که حامی و پشتیبان انقلاب و کشورمان هستند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی محمدیان روز یکشنبه با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران افزود: از چند روز پیش از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن، هماهنگی‌ها و اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم در دستورکار پلیس قرار گرفت و ما اقدامات مان را در سه محور تعریف کردیم.

وی ادامه داد: اولویت و محور اول ما، تامین امنیت راهپیمایی بود که تمام نیروهای تخصصی پلیس‌ و همچنین دیگر دستگاه‌ها و بخش‌های خارج از مجموعه پلیس در آن مشارکت داشتند، در نتیجه همین اقدامات انجام شده نیز خوشبختانه راهپیمایی ۲۲ بهمن در امنیت کامل برگزار شد.

به گفته سردار محمدیان، محور دوم اقدامات پلیس، اتخاذ تمهیدات ترافیکی ویژه روز راهپیمایی بود؛ در همین راستا نیز هماهنگی‌ها انجام و محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی طی دو مرحله در ساعات پایانی شب گذشته و صبح امروز تا پایان مراسم به مرحله اجرا درآمد.

رییس پلیس پایتخت، ارائه خدمات و مشاوره‌های انتظامی به مردم و راهپیمایان را سومین محور اقدامات پلیس عنوان کرد و افزود: در همین راستا نیز کارشناسان متخصص پلیس‌ با حضور در این غرفه‌ها به پرسش‌های شهروندان پاسخ داده و به مشکلات آنان رسیدگی کردند.

سردار محمدیان با تاکید بر اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در کمال نظم و امنیت برگزار شد، گفت: خوشبختانه مردم نیز حضوری چشمگیر و پررنگ در راهپیمایی داشتند و بار دیگر نشان دادند که حامی و پشتیبان انقلاب و کشورمان هستند.

وی همچنین از همراهی مردم با نیروهای پلیس قدردانی کرد و یادآور شد: همچنین لازم است از دستگاه‌های امدادی و خدماتی و همچنین دیگر نهادها نظیر بسیج که در تامین نظم و امنیت با پلیس مشارکت داشتند، تشکر کنم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha