راهپیمایی ۲۲ بهمن در دیار دارالمرحمه؛ حضوری برای اقتدار + فیلم

سمنان- ایرنا- راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز یکشنبه با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار استان پهناور سمنان در سرتاسر دیار درالمرحمه آغاز شد.

به گزارش خبرنگاران ایرنا، بیست و دوم بهمن۱۳۵۷ را می‌توان روز بزرگ تاریخ، روز نشاط و شادمانی جبهه حق و روز مرگ بر مستکبران و جنایت پیشگان و یکی از آن روزهای خدایی و ایام الله نورانی ملت ایران دانست که با دستان بابرکت انسان‌های تربیت یافته در مکتب امام خمینی(ره) رژیم طاغوت را در هم شکستند و برای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۷۰ نقطه از استان سمنان به همراه جشن‌های باشکوه همزمان با سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است و با برپایی ایستگاه‌های فرهنگی برای اجرای گروه سرود، حضور خوانندگان، مداحان و ورزشکاران برگزار می‌شود.

۲۲ بهمن ۱۳۵۷ پیروزی یک ملت با سلاح ایمان در برابر خصم مسلح به گلوله بود، ملتی که در برابر گلوله‌های دژخیمان فقط و فقط با سلاح ایمان ایستادگی کرد، ملتی که از این شکل مبارزه خصمانه ترس به دل راه نداد و مبارزه کرد تا ایران عزیز از بند وابستگی رها شود و آزاد باشد و مردم آزادانه کشور خود را آباد کنند.

۲۲ بهمن ماه، یادآور خروش پیروزمندانه ملت ایران در سخت‌ترین روزهای انقلاب است و اکنون ملت ایران در چهل و پنجمین فجر انقلاب با برگزاری راهپیمایی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی، معمار کبیر انقلاب و شهدا تجدید میثاق می‌کنند تا خاری بر چشم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با دعوت از آحاد مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و اعلام زمان و مکان برگزاری راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، گفت: این رویداد دشمن‌شکن در ۶۰ نقطه از استان پیش‌بینی شده است.

حجت الاسلام عباس خرمیان در نشست با خبرنگاران افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر سمنان از میدان سعدی به سمت میدان امام خمینی(ره) از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود و طبق برنامه سخنران این رویداد سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی است.

وی یادآور شد: راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر شاهرود از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه و از میدان جمهوری اسلامی به سمت میدان آزادی و در شهر دامغان ساعت ۱۰ از میدان امام خمینی(ره) به سمت چهارراه چشمه‌علی برگزار می‌شود.

این مسوول ادامه داد: در میامی راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن ساعت ۱۰ از میدان بسیج بسمت میدان امام رضا(ع) و در گرمسار در همین ساعت از میدان انقلاب اسلامی به سمت میدان امام خمینی(ره) پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به برگزاری این راهپیمایی در مهدیشهر ساعت ۱۰ فردا از میدان امام خمینی(ره) به سمت حسینیه المهدی (عج)، بیان کرد: در آرادان راهپیمایی در همین ساعت از مسجد صاحب الزمان(عج) به سمت میدان امام خمینی(ره) و در سرخه نیز از میدان ولیعصر(عج) به سمت حسینیه شهداء برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، به برکت دهه فجر انقلاب اسلامی، ۷۶۹ طرح با اعتبار چهار هزار و ۱۷۴ میلیارد تومان با افزایش ۱۳ درصدی در هزینه‌کرد نسبت به طرح‌هایی سال گذشته، افتتاح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha