۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۲۲
کد خبر: 85382740
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نخستین بخش وی.آی.پی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور افتتاح شد

مشهد- ایرنا- نخستین بخش وی.آی.پی (VIP) دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به منظور ارایه خدمات بهتر به بیماران در بیمارستان "حکیم" این شهرستان همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

رییس مرکز درمانی، آموزشی و پژوهشی حکیم روز شنبه در حاشیه افتتاح این بخش در گفت و با خبرنگار ایرنا افزود: بیمارستان حکیم نیشابور به عنوان اولین مرکز دولتی با ارائه خدمات VIP در سطح شهرستان خدمت می کند.

دکتر محمد شورورزی ادامه داد: VIP بخشی است که امکانات هتلینگ بهتری را مطابق با دستورالعمل های ابلاغی وزارت متبوع به نسبت بخش عادی به مراجعین ارائه می دهد.

وی افزود: این بخش شامل پنج اتاق با تمام امکانات از جمله تخت ویژه بیمار، تخت و کاناپه همراه بیمار، مبلمان، میز غذا خوری، ماکروفر، یخچال، تلویزیون، اینترنت همراه، سرویس بهداشتی و حمام مجزا است که تعرفه آن طبق تعرفه های ابلاغی محاسبه می شود.

رییس بیمارستان حکیم نیشابور گفت: با آغاز فعالیت بخش VIP این بیمارستان ، بیماران در این مرکز خدمات ویژه رفاهی دریافت می کنند.

به گزارش ایرنا، مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم وابسته به دانشکده علوم پزشکی نیشابور در فضایی به مساحت ۱۰۸ هزار متر مربع، با ۲۸۰ تخت فعال در سال ۱۳۸۰ تاسیس شده است.

این بیمارستان به عنوان یک مرکز فعال در حوزه‌های زنان، نوزادان، اطفال، ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، جراحی عمومی، در سطح شهرستان نیشابور فعال است.

بیمارستان حکیم که به عنوان بیمارستان دوستدار محیط سبز و دوستدار مادر و کودک شناخته شده است، دارای ۳۰ هزار مترمربع فضای سبز، هزار مترمربع فضای تفریحی و پارک کودک، پنج هزار مترمربع فضای ورزشی و بیش از هزار نفر پرسنل است.

مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha