فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) تهران: دهه فجر یادآور رشادتهای مردان و زنان ایران اسلامی است

فرمانده سپاه سید الشهداء(ع) استان تهران گفت : دهه مبارک فجر یادآور رشادتها و دلاوریهای مردان و زنانی است که خون خود را برای آبیاری نهال شکوهمند انقلاب اسلامی هدیه کردند و با هدایتگری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بساط ظلم و ستم طاغوت و طاغوتیان را برچیدند.

سردار قربان محمد ولی زاده روز شنبه در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با تبریک چهل وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه مبارکه فجر به فجر آفرینان و آحاد ملت غیور و انقلابی ایران از مردم شهید پرور دعوت کرد در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲بهمن بار دیگر حماسه خلق کنند.

در بیانیه فرمانده سپاه سیدالشهدا آمده است : با گذشت۴۵ سال از فجر پیروزی، نهال انقلاب با راهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و با حمایت بیش از پیش مردمان این خاک پرگهر تبدیل به سرو تنومندی شده که در بخشهای مختلف نظیر؛ تولید ملی، امنیت حوزه های زیرساخت، علم و فناوری انقلاب اسلامی، شاهد اقتدار و صلابت بیش از پیش این کشور استکبار ستیزیم، اقتداری که زبونی ابرقدرتهای ظالم را در برابر ابهت این سرزمین رقم زده و به رغم تهدیدها، تحریمها و خباثتهای ظالمانه روز به روز فزونی یافته است.

سپاه حضرت سید الشهدا علیه السلام استان تهران گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و پاسداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی به ویژه سید الشهدای مقاومت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از ملت شریف و نجیب ایران اسلامی که در طی ۴۵ سال همواره یاریگر انقلاب اسلامی بودند دعوت مینماید تا با حضور پرشور خود در جشن پیروزی انقلاب در روز بیست و دوم بهمن ماه ضمن تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب برگ زرین دیگری را در تاریخ این مرز و بوم رقم بزنند.

حضور پای صندوق های رای، پشتوانه و مایه قوت جبهه مقاومت در منطقه است

فرمانده سپاه حضرت روح الله(ره) جنوب شهرستان ری اظهار داشت: حضور گسترده مردم انقلابی ایران عزیز در پای صندوق های رای، تیر خلاصی بر پیشانی دشمنان این نظام و انقلاب است.

سرهنگ علی اصغر شهیری افزود: تمام تلاش دشمنان این است که مردم نسبت به آینده انقلاب دچار سستی و بی حالی شوند. مردم باید بدانید که این انقلاب برای شما است، این کشور مایه عزت و سربلندی همه ملت های دنیا است و نباید بگذارید این انقلاب به دست نا اهلان بیفتد. حضور گسترده شما مردم پای صندوق های رای، مایه قوت و پشتیبانی جبهه مقاومت در کارزار مبارزه با دشمنان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha