۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۴۳
کد خبرنگار: 5284
کد خبر: 85382898
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسکو: تولید پهپادهای جنگی افزایش خواهد داشت

۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۴۳
کد خبر: 85382898
مسکو: تولید پهپادهای جنگی افزایش خواهد داشت

تهران-ایرنا- سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه طی سخنانی گفت که کشورش قصد دارد تولید صنایع نظامی این کشور در حوزه ساخت پهپادهای جنگی را افزایش دهد.

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه روز شنبه طی سخنانی گفت که تولید پهپادهای نظامی این کشور در سال گذشته افزایش یافته است، اگرچه برخی از مسائل فنی هنوز نیاز به حل دارند.

شویگو در ویدیویی که وزارت دفاع روسیه منتشر کرده است، به افزایش ظرفیت کشورش در تولید پهپادهای جنگی اشاره کرد و گفت که امیدوار است تولید این پهپادها نسبت به دو سال گذشته بیشتر شود.

شویگو در جریان بازدید از تاسیسات تولید پهپاد در اودمورتیا واقع در منطقه حاشیه رودخانه ولگا گفت: ظرفیت‌های تولیدی که ایجاد شده است به ما این امکان را می‌دهد تا بیشتر وظایفی را که امروز با آن روبرو هستیم، انجام دهیم.

شویگو که در ویدیو نشان داده می‌شود در جلسه‌ای با مقامات نظامی صحبت می‌کند، خاطر نشان کرد که مسائل مربوط به استفاده از هوش مصنوعی در هواپیماهای بدون سرنشین و جنگ الکترونیک نیاز به ارائه راهکارهای دقیق دارد.

فرماندهان اوکراینی گفته‌اند هواپیماهای بدون سرنشین برای به دست آوردن دست بالا در جنگ با روسیه حیاتی هستند، در حالی که تحلیل‌گران نظامی می‌گویند استفاده زیاد از این سلاح‌ها توسط هر دو طرف، پیشروی زمینی را برای سربازان دشوار می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha