تبریک شخصیت‌های پاکستانی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

اسلام‌آباد - ایرنا- آئین باشکوه جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و روز ملی کشورمان به میزبانی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کراچی با حضور مقامات ارشد دولت ایالتی و جمع زیادی از شخصیت‌های پاکستانی برگزار شد.

به گزارش شنبه شب خبرنگار ایرنا، در این مراسم ارشد ولی محمد وزیر امور گردشگری ایالت سِند به نمایندگی استاندار این ایالت در کنار دیگر شخصیت‌های پاکستانی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به حسن نوریان سرکنسول ایران در کراچی به عنوان نماینده دولت جمهوری اسلامی ایران تبریک گفتند.

همچنین برخی از مقامات دولت ایالت سِند، تعدادی از چهره‌های سیاسی، علمای شیعه و اهل تسنن در کراچی، مسوولان بازرگانی و تجار بزرگ این ایالت در جنوب پاکستان از جمله مسوولان و اعضای فدراسیون اتاق‌های بازرگانی پاکستان و اتاق بازرگانی کراچی از دیگر مهمانان این جشن باشکوه بودند.

تبریک شخصیت‌های پاکستانی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

سرکنسول‌های برخی از کشورهای خارجی مستقر در کراچی نیز با حضور در جشن انقلاب روز ملی جمهوری اسلامی ایران را به دولت و مردم کشورمان تبریک گفتند.

تبریک شخصیت‌های پاکستانی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

سرکنسول ایران در سخنرانی خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه مردم غیور ایران، تلاش‌های مشترک ایران و پاکستان برای افزایش روابط در همه حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و ... را ستود.

وی تاکید کرد: چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مصادف با ۷۷ سالگی روابط برادرانه و دیرینه ایران و پاکستان است و هر دو کشور دوستان قوی در تمامی شرایط هستند و عزم جدی برای تقویت مناسبات فی مابین به ویژه در حوزه‌های اقتصادی و تجاری دارند.

سرکنسول کشورمان دیدار سران ایران و پاکستان در تابستان امسال برای افتتاح پروژه‌های مرزی، سفر ماه گذشته استاندارد ایالت سِند به ایران و سفر اخیر وزیر امور خارجه ایران به اسلام‌آباد را نقطه عطف مهمی در روابط دیرینه دو کشور همسایه توصیف کرد.

نوریان گفت: بدخواهان ملت ایران همواره درصدد ایجاد ناامیدی و تفرقه در جامعه ما هستند اما با گذشت ۴۵ سال از انقلاب اسلامی، مردم غیور ایران همچنان متعهد به آرمان‌های انقلاب هستند و در کنار یکدیگر مقابله توطئه دشمنان ایستاده‌اند.

تبریک شخصیت‌های پاکستانی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha