مردم مهم‌ترین قدرت نظام اسلامی و پشتوانه آن هستند

گنبدکاووس - ایرنا - رییس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی معظم کل قوا، مردم ایران را مهمترین قدرت نظام جمهوری اسلامی و پشتوانه آن دانست و تصریح کرد: مردم در پیروزی انقلاب اسلامی که مطابق قوانین و سنت الهی صورت گرفته، نقش آفرین بودند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی شنبه شب در مراسم یادواره شهدای عملیات والفحر هشت و شهدای فجر آفرین شهرستان گنبدکاووس و نیز بزرگداشت چهلمین روز شهدای حادثه تروریستی کرمان، افزود: انقلاب اسلامی ایران از مهم ترین انقلاب‌های تاریخ معاصر و سومین انقلاب توحیدی است که مردم در وقوع آن نقش آفرینی کردند.

وی یادآور شد: مردم ایران از سال ۱۳۴۲ که امام خمینی (ره) نهضت خویش را آغاز کرد تا پیروزی انقلاب، دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن تاکنون همراه و پشتیبان انقلاب بوده و هستند چون نظام اسلامی ما برگرفته از قوانین و سنت الهی است.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی اضافه کرد: در نظام اسلامی نقش مردم تولید قدرت است که باید آنرا در اختیار ولی فقیه زمان (حاکمیت حق) قرار دهند تا از اسلام در برابر دشمنان و کفار دفاع کنند.

مردم مهم‌ترین قدرت نظام اسلامی و پشتوانه آن هستند

رییس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: مردم ایران در ۴۵ سال گذشته باحضور پرشور خود در صحنه و پیروی از فرامین امامین انقلاب توانسته‌اند در برابر سنگ‌اندازی‌ها و توطئه‌های دشمنان و مشکلات و سختی‌های ناشی از تحریم‌های اقتصادی بایستند و از انقلاب و حاکمیت اسلام دفاع کنند.

وی، حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند را در دفاع از انقلاب اسلامی و تشکیل مجلس قوی ضروری دانست و افزود: امروز همه وظیفه داریم تا در این ۲ عرصه سیاسی که از مقاطع حساس و سرنوشت ساز انقلاب هستند، حضور داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی همچنین بابیان اینکه انقلاب اسلامی طی ۴۵ سال گذشته دستاوردها و موفقیت‌های بسیار زیادی در حوزه‌های گوناگون داشته که باید برای مردم بالاخص نسل جوان تبیین شود، اضافه کرد: هرگونه غفلت از جهاد تبیین سبب سیطره دشمنان بر ذهن مردم و جوانان و کمرنگ جلوه دادن دستاوردها برای آنها خواهد شد.

وی ادامه داد: ملت ایران در مسیر فتح قله قرار دارد و در این راه سختی‌ها و مشکلات را تحمل خواهد کرد و هرگز بخاطر مسائل اقتصادی و معیشتی دست از انقلاب اسلامی و رهبری نخواهد کشید.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که در مسجد قائمیه شهر گنبدکاووس برگزار شد، علاوه بر مسوولان جمع زیادی از مردم این شهرستان حضور داشتند.

همچنین همزمان با ۲۱ بهمن ماه آیین نورافشانی و تکبیر الله اکبر در میدان مرکزی گنبدکاووس برگزار شد.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت واقع درشرق استان گلستان، ۵۲۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha