۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۲۸
کد خبرنگار: 5546
کد خبر: 85383108
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

نوای روح‌بخش الله اکبر در گلستان طنین‌انداز شد

۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۲۸
کد خبر: 85383108
نوای روح‌بخش الله اکبر در گلستان طنین‌انداز شد

گرگان- ایرنا- همزمان با بیست و یکمین روز بهمن ماه نوای خاطره‌انگیز الله‌کبر در جای‌جای گلستان طنین‌انداز شد و اقشار مختلف مردم با سر دادن این ندای ملکوتی، حال و هوای نگارستان ایران را به سال ۱۳۵۷ بردند.

به گزارش ایرنا، شامگاه شنبه ۲۱ بهمن ماه مردم گلستان در هوای سرد زمستانی خود را به مکان‌های عمومی و پشت بام منازل رسانده و ندای الله اکبر را فریاد زدند.

امشب پیر، جوان، زن و مرد و کودک در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با اقتدار و پرصلابت به یاد آن روزها و پاسداشت خون شهدا گلبانگ الله اکبر سر داده و در جشن انقلاب شرکت کردند.

ندای توحیدی الله اکبر از شعارهای قدسی محوری و همیشگی مبارزان و آزادگان انقلاب اسلامی ایران بود که نورانیت و رفعت آن لرزه بر پیکره نظام شاهنشاهی می‌انداخت و توانست در سراسر جهان انفجار نور به وجود آورد.

همچنین مراسم نورافشانی همزمان با گلبانگ الله اکبر در امامزادگان و بقاع متبرکه گلستان برگزار شد و مردم در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی به جشن و شادمانی پرداختند.

مردم دارالمومنین گرگان نیز با حضور در امامزاده عبدالله(ع) این شهر چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید میثاق کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha