خروش غیرت لرستان در اقیانوس همت ایران

خرم‌آباد - ایرنا - خروش مردم ولایی لرستان در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن ماه همگام با ملت سرافراز ایران اسلامی خط بطلانی بر یاوه گویی‌های بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل دیدگان جهانیان است.

به گزارش ایرنا، در چهل و پنجمین جشن ملت ایران در گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بار دیگر دیگر این ملت همیشه بیدار و هوشیار خط بطلانی به وسعت چشم جهانیان بر تمام یاوه گویی ها و نقشه های بی اساس و از سر شتابزدگی دشمنان این نظام مقدس خواهند کشید.

امروز در سالگرد به ثمر نشستن نهال انقلاب اسلامی تمام ملت ایران یکپارچه همانند نخستین روزهای پیروزی به جوش و خروش در آمده و همچون اقیانوسی پر تلاطم در پایداری و حمایت از درخت تنومند انقلاب اسلامی یکصدا فریاد الله اکبر شده است.

تمام ملت ایران در جشن انقلاب حاضر هستند تا درس استقلال و آزادی را برای فرزندان نونهال خود تکرار و مشق آزادگی و دلیری را سرلوحه فرزندان خود کنند.

آری امروز ملت همیشه سرافراز ایران تمام قد پای انقلاب و آرمان های والای خود ایستاده اند و در حمایت و پاسداری از این انقلاب و رهبری فرزانه از هیچ کوشش و جانفشانی دریغ نخواهند کرد.

هزاران نفر از عاشقان انقلاب اسلامی از پیر و جوان ، زن و مرد امروز در جشن پرشکوه انقلاب حضوری حماسی داشتند ، مسیرهای تعیین شده راهپیمایی مملو از مردمی است که مشتاقانه وفاداری خود را به مقام عظمای ولایت نشان دادند.

امروز شیرزنان و دلاور مردان لرستان با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ، تصاویری از امام راحل ، رهبر معظم انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی با دادن شعارهای انقلابی همچون "مرگ بر آمریکا" ، "مرگ بر اسرائیل " با آرمان‌های نظام بیعت مجدد و بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.

خروش غیرت لرستان در اقیانوس همت ایران

شور و شعف خیابان ها و معابر لرستان همچون روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ تجلی عشق به وطن ، اتحاد ، همدلی ، یکپارچگی و وفاداری به نظام اسلامی است ، شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن با اعلام انزجار از اقدامات توطئه گرایانه آمریکا ، دشمنان نظام و انقلاب نشان دادند هر سال گسترده‌تر و قدرتمندانه‌تر در این حماسه مردمی حضوری پررنگ دارند.

در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نهالی که به دست مردم غیور و انقلابی ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب کاشته شد، درختی تنومند شده که ناملایمات و طوفان های زیادی را از پشت سر گذاشته و هیچگاه تسلیم حوادث نشده است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن ساعت ۱۰ صبح در تمام شهرهای استان آغاز شده است که در خرم‌آباد میدان شهدا شروع و پس از طی کردن خیابان امام خمینی(ره)، پل انقلاب و خیابان انقلاب تا میدان ۲۲ بهمن ادامه دارد.

همچنین راهپیمایی این روز در بروجرد از میدان رازان، میدان شهدا تا میدان تختی خواهد بود و در دورود نیز از میدان فرمانداری تا میدان ولایت است.

خروش غیرت لرستان در اقیانوس همت ایران

این راهپیمایی در ازنا از میدان شهید صادقی تا میدان ولیعصر، الیگودرز از میدان آزادی، چهارراه شهرداری تا میدان امام خمینی (ره) و پلدختر در مسیر میدان شهید بهشتی، خیابان معلم جنوبی، خیابان شهید سلیمانی و خیابان هفتم تیر برگزار می‌شود.

راهپیمایی مردم کوهدشت در مسیر مسجد صاحب الزمان (عج)، میدان شهدا و چهارراه الله اکبر، سلسله میدان امام خمینی (ره)، خیابان آیت الله بروجردی، خیابان کهمان تا میدان عاشورا و دلفان از میدان بعثت، خیابان امام خمینی (ره) و میدان امام خمینی (ره) است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در چگنی از مصلای نماز جمعه به سمت خیابان امام خمینی (ره) و خیابان ولیعصر است ، همچنین در رومشکان از مسجد امیرالمونین (ع)، میدان

امام (ره) آغاز و تا مقابل آموزش و پرورش ادامه دارد و در معمولان نیز از مصلی نمازجمعه، بلوار امام (ره) آغاز و تا سه راه فرمانداری ادامه خواهد داشت.

سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن خرم آباد، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش و در سایر شهرستان ها ائمه جمعه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha