۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۱۷
کد خبر: 85383153
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان مرکزی برگزار شد

۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۱۷
کد خبر: 85383153
راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان مرکزی برگزار شد

اراک - ایرنا - راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی روز یکشنبه با حضور پرشور و انقلابی اقشار مختلف مردم در ۱۵۰ نقطه استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مردم ولایتمدار و انقلابی استان مرکزی همگام با دیگر هموطنان در جای جای ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کردند تا یک بار دیگر پشتیبانی قاطع خود را از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی اعلام کنند.

مردم ولایتمدار استان مرکزی با وجود برودت هوا از ساعات اولیه امروز (یکشنبه) در میادین اصلی شهرها، بخش‌ها، دهستان‌ها و روستاهای بزرگ این استان حضور داشتند تا همنوا با یکدیگر جشن چهل و پنجمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.

مردم مومن و لایتمدار استان مرکزی با حضور هوشمندانه خود در آیین راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به جهانیان ثابت کردند که هیچ قدرتی نمی‌تواند در عزم و اراده این ملت در ادامه مسیر انقلاب اسلامی تاثیر بگذارد.

مردم فهیم ایران اسلامی و به خصوص استان مرکزی آمدند تا به ابرقدرت‌های جهان ثابت کنند که این ملت تا آخرین قطره خون خود از انقلاب اسلامی صیانت می‌کند و توطئه‌ها و تحریم‌های اقتصادی دشمنان نمی‌تواند این ملت را از ادامه مسیر انقلاب اسلامی ناامید کند.

راهپیمایان اراکی درحالیکه پرچم سه رنگ کشور و دست نوشته‌های حاوی جملات انقلابی در دست داشتند از میدان شهدا به سمت مصلی این شهر حرکت کردند.

«۲۲ بهمن بود گرامی بر مردم جمهوری اسلامی»، «سلام به رهبر روح الله، درود بر ایران و حزب الله»، «چهلمین بهار آزادیه، راه امام و شهدا باقیه»، «الله اکبر»، «در بهار آزادی جای شهدا خالی» از جمله شعارهایی بود که مردم اراک در راهپیمایی سر دادند.

مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در اراک از میدان شهدا آغاز و از مسیر پل خیبر، خیابان‌های محسنی و شیخ فضل الله نوری به سمت مصلی بیت المقدس ادامه داشت و سپس راهپیمایان وارد مصلی شدند تا از سخنان حجت‌الاسلام علی رضایی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین کشور، بهره‌مند شوند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha