۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۴:۱۰
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85383204
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کشته شدن یک نظامی صهیونیستی دیگر در غزه

۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۴:۱۰
کد خبر: 85383204
کشته شدن یک نظامی صهیونیستی دیگر در غزه

تهران-ایرنا- منابع بیمارستانی رژیم صهیونیستی شنبه شب تأیید کرد یکی دیگر از نظامیان ارتش این رژیم در نوار غزه کشته شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما»، فلسطین، این نظامی صهیونیستی که به نام و درجه آن اشاره ای نشد ، صبح امروز به بیمارستان منتقل شده بود.

منابع صهیونیستی اعلام کردند تاکنون ده‌ها نظامی صهیونیستی در غزه به عفونت‌های قارچی و بیماری‌های مختلف مبتلا و تعدادی از آن‌ها بر اثر انواع بیماری‌ها کشته شدند.

به این ترتیب با کشته شدن این نظامی، تلفات ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر طبق اعلام رسمی به بیش از ۵۶۰ تن افزایش یافت.

ارتش رژیم صهیونیستی که از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در ۷ اکتوبر (۱۵ مهر) به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از نظامیان کشته شده خود را اعلام می کند، با گذشت بیش از ۴ ماه از جنگ غزه، حجم خودسانسوری خود را بسیار بالاتر برده است. بسیاری از خانوداه‌های نظامیان صهیونیست از سرنوشت فرزندان اعزامی خود به نوار غزه اطلاع کمی دارند.

کتمان آمار حقیقی شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه غزه، به دلیل ترس از واکنش های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین های اشغالی انجام می‌گیرد.

گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که از آغاز جنگ در غزه یکهزار و ۱۰۸ ماشین جنگی و خودروی زرهی اشغالگران صهیونیستی توسط مقاومت منهدم شده است.

براساس این گزارش، این خودروها شامل ۹۶۲ دستگاه تانک، ۵۵ نفربر، ۷۴ بولدوزر، سه بیل مکانیکی نظامی و ۱۴ جیپ نظامی بوده که به گفته القسام با راکت‌های ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار گرفته و منهدم شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha