اقیانوس آزادی در ۲۲ بهمن ماه

تهران- ایرنا- مردم ایران اسلامی همزمان با روز ۲۲ بهمن ماه به خیابان‌ها آمدند و قطره قطره، اقیانوس آزادی را تشکیل داده و بار دیگر یکصدا فریاد زدند که ایران را دوست دارند و پای همه آرمان‌ها ایستاده‌اند.

به گزارش ایرنا، راهپیمایان در تهران از مسیرهای مختلفی که از قبل تعیین شده بود، برای استماع سخنان به سمت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان حرکت کردند و در این مسیر با سردادن شعارهای ضد استکباری و دفاع از مظلومان به ویژه مردم فلسطین و غزه، بار دیگر حماسه آفرینی کرده و وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی فریاد زدند.

راهپیمایان با سر دادن شعارهای «الله اکبر» و «مرگ بر آمریکا» بر حقانیت سیاست‌های کشور ایران اسلامی صحه گذاشتند و از سیاست های خصمانه کشورهای استعمارگر آمریکا، انگلیس و فرانسه در برابر ملت ایران ابراز انزجار کردند.

شهروندان تهرانی با در دست داشتن عکس نوشته هایی منقش به تصویر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، که روی آن نوشته شده بود، «در بهار آزادی جای شهدا خالی»، یاد و نام شهدای ایران اسلامی که جان خود را برای آزادی و استقلال جمهوری اسلامی تقدیم کردند را گرامی داشتند.

برخی جوانان و نوجوانان شوالیه وار پرچم ایران اسلامی را به پشت خود آویخته اند تا بگویند همچنان پشتشان به این کشور و این ملت گرم است؛ برخی مادران نیز با برپا کردن آتش در مسیر، اسپند دود کرده اند تا چشم بدخواهان از این جوانان و مردم ایران اسلامی دور باشد.

بازار گروه های سرود نوجوانان و جوانان نیز گرم کرد و آنها با حضور در غرفه های برپا شده در مسیر منتهی به میدان آزادی به سرود خوانی برای راهپیمایان پرداختند و با سر دادن سرودهای انقلابی ۴۵ سالگی جمهوری اسلامی را گرامی داشتند.

همچنین حاضران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با در دست داشتن پرچم فلسطین، یاد شهدای غزه و طوفان الاقصی را گرامی داشتند و جنایت های رژیم منحوس اسرائیل را در کشتار بیش از ۲۷ هزار زن و کودک و مرد فلسطینی را محکوم کردند.

حاضران در راهپیمایی امسال، بر ضرورت مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تاکید کردند؛ این افراد دست نوشته هایی را حمل می کردند که روی آن نوشته شده بود، «رهبر معظم انقلاب اسلامی، مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت را به عنوان چهار راهبرد در انتخابات پیش رو، مورد تاکید قرار دادند.»

اقیانوس آزادی در ۲۲ بهمن ماه


یکی از راهپیمایان این راهپیمایی را در کل دنیا بی نظیر توصیف کرد و اظهار داشت: مدت ۴۵ سال است که این راهپیمایی به طور باشکوه برگزار می شود و ملت در این راهپیمایی آرمان های انقلاب اسلامی را فریاد می زنند؛ هرچند مطالباتی دارند اما در کنار پیگیری مطالبات خود، از حمایت جمهوری اسلامی دست نمی کشند.

او ادامه داد: رسانه های بیگانه خیلی تلاش کردند تا این حماسه رقم نخورد و باید به آنها گفت که هنوز مردم ایران اسلامی را نشناخته اند؛ مردم ایران به شهدای خود، جانبازان و به همه زنان و مردان خود می نازند؛ همه دشمنی های آنان نیز با ملت ایران به دلیل روحیه انقلابی آنها است.

مرد جوان دیگری که در راهپیمایی امروز به همراه خانواده حاضر شده است، از حضور در راهپیمایی به عنوان یک وظیفه دینی و اخلاقی یاد می کند و می گوید: اگر در راهپیمایی و در انتخابات حاضر نشویم، با شرمندگی شهدا چه کنیم؛ آنها خون خود را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی نکرده اند که امروز ما گوش به دهان رسانه های بیگانه باشیم.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در پایتخت از محل قتلگاه شهید آرمان علی‌وردی (شهید امنیت) از شهرک اکباتان به سمت میدان آزادی و به صورت همزمان در ۱۴۰۰ بخش و شهرستان و بالغ بر ۳۵۰۰۰ روستای کشور برگزار شد و ۷ هزار و ۳۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی نیز این مراسم را پوشش رسانه‌ای دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha