اسلامی: دشمن با اتهام‌زنی نمی‌تواند مسیر پیشرفت ایران را مسدود کند

تهران- ایرنا- رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: دشمنان نتوانستند با اتهام زنی، پرونده‌سازی و با مزاحمت‌های بی‌شمار مسیر پیشرفت جمهوری اسلامی را مسدود کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمد اسلامی» در حاشیه مراسم ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ با تبریک ایام دهه فجر گفت: دشمنان نتوانستند با اتهام زنی، پرونده‌سازی و با مزاحمت‌های بی‌شمار مسیر پیشرفت جمهوری اسلامی را مسدود کنند.

وی با بیان اینکه حوزه هسته‌ای یکی از پیشران‌های توسعه هر ملت است، افزود: امروز فناوری هسته‌ای اگر نباشد در خیلی از علوم فنون و صنایع نمی‌توان کاری انجام داد چرا که یک صنعت راهبردی پیشران و پیشتاز است و دشمنان نمی‌خواستند جمهوری اسلامی به این فناوری دست پیدا کند. اما آنها شکست خوردند.

رئیس سازمان انرژی اتمی بیان کرد: در این راه ملت ما سختی کشید و شهید داد و حتی دشمن با حرکت‌های تروریستی به ما ضربه زد، اما یک لحظه در اراده ما در سازمان انرژی اتمی خللی ایجاد نشد و ما توانستیم در عرصه‌های گوناگون به خودکفایی برسیم. دشمن در این زمینه خیلی تلاش کرد اما شکست خورد و برای همین خدا را شاکر هستیم.

اسلامی تاکید کرد: مردم ما ۴۵ سال است که تصمیم گرفته‌اند و در این راه هم شهید داده‌اند تا از زیر سلطه خارج شوند چرا که سلطه‌گری جواب نخواهد داد و دشمنان باید بدانند که ملت ایران قدرتمندتر از آن است که آنها با این تهدیدات مردم را متوقف کنند. دشمنان بیش از این توطئه نکنند و مسیر پیشرفت ایران را به عنوان یک حقیقت پذیرفته و دست از توطئه و دشمنی بردارند.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ پایتخت امروز یکشنبه از محل شهادت آرمان علی‌وردی (شهید امنیت) از شهرک اکباتان به سمت میدان آزادی و به شکل همزمان در ۱۴۰۰ بخش و شهرستان و بالغ بر ۳۵۰۰۰ روستای کشور برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha