شرق کرمان نیز تجلی عشق به وطن و اتحاد را زیبا به تصویر کشید+فیلم

کرمان-ایرنا- مردم ولایتمدار شهرستان‌های شرقی استان کرمان (بم، نَرماشیر، فَهرج ، ریگان و گُنبکی) در طلیعه چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی مثل هرسال با حضوری حماسی و انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکبار دیگر نشان دادند که همچنان پای آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

به گزارش ایرنا روز یکشنبه همزمان با چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مردم غیور شهرستان های شرقی بم، نَرماشیر، فَهرج ، ریگان و گُنبکی با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی، تصاویری از امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی، سردارشهید حاج قاسم سلیمانی و سردادن شعارهای انقلابی همچون «مرگ بر منافق»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسرائیل » و «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخارماست» در جریان راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان های نظام بیعت مجدد و بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.

راهپیمایی‌۲۲ بهمن نه تنها روز ملی ایرانیان که روز همه مستضعفان و آزادیخواهان عالم است. نمایش قدرت مردم در این راهپیمایی نشانگر وجود جامعه ای فعال و انگیزه مند برای پیشرفت و تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

راهپیمایی گسترده مردم در بم با حضور ابوذر روحی از مداحان کشوری همراه بود که گوشه هایی از سرودهای انقلابی از جمله سلام فرمانده نیز خوانده شد.

راهپیمایان در بم در میدان امام خمینی این باغ شهر جهانی اجتماع کردند و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در سال چهل و پنجم گرامی داشتند.

همچنین اهالی روستای ده‌رضای بخش رحمت آباد ریگان نیز امروز در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سوار بر شترهایشان به راهپیمایی ۲۲ بهمن رفتند؛ راهپیمایان ریگانی در روستاهای دیگر نیز با سردادن شعارهایی یک بار دیگر حمایت قاطع خود را از دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام کردند.

مردم در شهرستان های نرماشیر، فهرج و گنبکی نیز با اجتماع گسترده در مسیرهای راهپیمایی تعیین شده در هر شهر و روستا، این جشن را گرامی داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha