۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85383676
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سیل باشی باد یا طوفان چه فرقی می‌کند

۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۰
کد خبر: 85383676
سیل باشی باد یا طوفان چه فرقی می‌کند

اهواز - ایرنا - سیل جمعیت مردم ولایتمدار خوزستان قهرمان در ۲۲ بهمن دیگری به راه افتاد تا بار دیگر به دشمنان ایران اسلامی یادآوری کند که این ملت بزرگ زیر پرچم ولایت از هیچ تهدید و فتنه‌ای هراس ندارد و همچنان بر عهد خود با شهدا ایستاده‌اند.

به گزارش ایرنا، خوزستان؛ میعادگاه وصال با معبود، معراج شهدا و مهبط ملائکه الله، خاکی که به خون شهدا تقدس یافت و هوایش به زمزمه‌های مناجات رزمندگان معطر شد بار دیگر صحنه حماسه آفرینی مردان، زنان، کودکان، پیران و جوانانش بود.

وعده گاه چهل و پنج ساله شان ساعت ۹:۳۰ دقیقه روز ۲۲ بهمن است، از اهواز و دزفول تا اندیمشک و آبادان، مسجد سلیمان و هفتگل تا امیدیه و لالی، خرمشهر و شوش تا بهبهان و گتوند، ایذه و باغملک تا شادگان و حمیدیه و از دشت آزادگان و شوشتر تا کرخه و کارون همه و همه بار دیگر با حضور در خیابان‌ها و به نمایش گذاشتن شکوه اتحاد ملی، "هیهات من الذله" و " این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده" را سر می‌دهند.

سیل باشی باد یا طوفان چه فرقی می‌کند

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیش از ۷۰ شهر و بخش خوزستان همزمان برگزار شد.

اینکه مبدا حرکت راهپیمایی هر کدام از این شهرها از کدام نقطه دیارشان بود مهم نیست، مهم این است که مقصد تمام این راهپیمایی‌ها به گلزار شهدای شهرهای مختلف ختم می‌شود تا بار دیگر مردم ولایت مدار با تجدید بیعت مجدد با آرمان شهدا و امام شهدا بر ایستادگی بر این راه پر افتخار تاکید کنند.

سیل باشی باد یا طوفان چه فرقی می‌کند

از ورزشکار تا هنرمند، بازاری تا کارمند، پیر تا جوان، طلبه تا دانشجو و کودکان تا نوجوانان همه و همه آمدند تا انقلابی را که با خون شهدا قوام یافت و دشمنانش در این سال ها با تمام توان و اعمال فشارهای سیاسی، اقتصادی، امنیتی و حتی نظامی و به راه انداختن فتنه های مختلف سعی در ریشه کنی آن داشتند، اکنون ۴۵ سالگی‌اش را جشن بگیرند.


سیل باشی باد یا طوفان چه فرقی می‌کند

در اندیمشک گروه های رزمی دختران، دزفول گروه سرود نوجونان ، اهواز اهتزار پرچمی چند صد متری، در خرمشهر حضور مادران شهدا و هر شهری از دیار مقاومت استان زرخیز خوزستان با جلوه‌ای خاص و برنامه‌ای ویژه این روز را گرامی داشتند.

برپایی غرفه‌های فرهنگی، سلامت، بازی و سرگرمی برای کودکان و نمایش برخی از دستاوردهای کشورمان در سراسر مسیرهای راهپیمایی در خوزستان برای خدمت‌رسانی به راهپیمایان تدارک برپا شد.

سیل باشی باد یا طوفان چه فرقی می‌کند

نمایش تعدادی از پهپادهای پیشرفته و موشک‌های هدایت لیزری ساخت جمهوری اسلامی ایران اسلامی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در دزفول، حضور اقوام لر، عرب، بختیاری، ترکاشوند و ... هر یک با لباس های گوناگون و با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و تصاویری از رهبر معظم انقلاب و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جلوه‌هایی تماشایی از راهپیمایی غرورآفرین خوزستان بود.

سیل باشی باد یا طوفان چه فرقی می‌کند

راهپیمایی کنندگان امروز در پایان با قرائت قطعنامه‌ای بر ایستادگی بر آرمان های انقلاب اسلامی، تجدید عهد با آرمان‌های شهدا و حضور گسترده و دشمن شکن در انتخابات یازدهم اسفندماه تاکید کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha