۶۵۰ میلیارد ریال پروژه برق در بویراحمد به بهره برداری رسید

یاسوج- ایرنا- ۴۹ پروژه برق در شهرستان بویراحمد با اعتبار افزون بر ۶۵۰ میلیارد ریال روز دوشنبه با حضور فرماندار این شهرستان و جمعی از مدیران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، ۵۵ پروژه برق در شهرستان بویراحمد با حضور شهرام مهدوی‌مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

فرماندار بویراحمد در این آئین، اظهار کرد: ۴۹ پروژه برق افزون بر ۶۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

شهرام مهدوی مطلق افزود: حجم عملیاتی پروژه‌های افتتاحی ۱۷۰ کیلومتر تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، نصب ۴۱ دستگاه ترانسفورماتور، نصب و تعویض یک هزار و ۶۷۵ اصله پایه فشار متوسط و ضعیف، احداث ۱۸ کیلومتر شبکه فشار متوسط، نصب ۱۵۰۰ دستگاه چراغ کم‌مصرف روشنایی معابر و نصب و تعویض بیش از ۲ هزار چراغ روشنایی معابر است.

وی بیان کرد: شرکت برق کارجهادی را شروع کرده است، ما ناپایداری زیاد برق را در سطح شهرستان و به‌ویژه شهر یاسوج شاهد بودیم که با تلاش مدیران و دستاندرکاران برق این مشکل مرتفع شده است.

فرماندار بویراحمد ابراز کرد: مردم شایسته بهترین‌ها هستند، باید برای کم‌ کردن فاصله‌های خدمات‌دهی به مردم تلاش بیشتری انجام گیرد تا به نقطه مطلوب برسیم.

مهدوی مطلق گفت: عملیات اجرایی ۶ پروژه برق با اعتباری افزون بر ۱۳۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم با تبدیل ۴۹۶ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، توسعه شبکه فشار ضعیف به طول ۳۲۰ کیلومتر، اصلاح شبکه فشار ضعیف ۱۵۲ ، توسعه شبکه فشار متوسط ۲۴۹ ، اصلاح فشار متوسط ۸۰ کیلومتر، احداث پست توزیع ۳۷۹ دستگاه و برق دار کردن ۲۲ روستا با هزینه ای بیش از هفت هزارو ۸۴۳ میلیون ریال عملکرد خوبی داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha