۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۴۳
کد خبرنگار: 5532
کد خبر: 85384202
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه قزوین: حتی یک رای بیشتر دشمنان را عصبانی می‌کند

قزوین - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: انتخابات و مشارکت سیاسی مردم عرصه بسیار مهی است و حتی یک رای بیشتر نیز دشمنان را عصبانی می‌کند.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز دوشنبه در جمع مبلغان انتخابات اظهار کرد: اگر یک رای بیشتر در صندوق‌ها جمع‌آوری شود دشمن عصبانی شده و یک رای کمتر دشمن را شاد می‌کند.

وی با بیان اینکه کار مبلغان برکت داشته و دل رهبر حکیم انقلاب را شاد می‌کند، اضافه کرد: کسانی که برای شعایر الهی ارزش قایلند، جزو خواص ایمانی هستند و خدمت کردن در چنین میدانی از برکات الهی محسوب می‌شود.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: حرکت جهادی و ارزشمند مبلغان جزو کارهای خوبی است که قلب رهبر حکیم انقلاب و قلب امام زمان (عج) را شاد و مردم را امیدوار می‌کند و بر همین اساس معرفت‌افزایی، بصیرت‌بخشی و مردم را با مسایل آشنا کردن از نتایج حضور شماست.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین به کارهای شیطان پرداخت و تشریح کرد: تمام کارهای شیطان و بردگان او بر فساد، فحشا، گناه، دروغ، اعتیاد، طلاق و حیوان‌پروری به جای فرزندآوری معطوف می‌شود که فعالیت این خواص را باید مومنان جبران کنند و جلوی آن‌ها را بگیرند.

امام جمعه قزوین در اشاره به ویژگی‌های منافقین اظهار کرد: منافقین ربطی به هم ندارند، عاطفه‌ای نسبت به هم ندارند، هم‌افزایی سرشان نمی‌شود و حتی نسبت به یکدیگر دشمنی دارند.

آیت الله عابدینی به ویژگی مومنان پرداخت و اظهار کرد: جماعت مومن دلسوز یکدیگرند و فدای یکدیگر می‌شوند، مومنان قلبا یکدیگر را دوست دارند و تمام وجودشان فدای یکدیگر می‌شود تا بتوانند کار دین را پیش ببرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha