۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85384445
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح هادی در ۷۴ درصد روستاهای ماهنشان اجرا شد

۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱
کد خبر: 85384445
طرح هادی در ۷۴ درصد روستاهای ماهنشان اجرا شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: هم اکنون طرح هادی از مجموع ۹۶ روستای بالای ۲۰ خانوار ماهنشان در ۷۱ روستا معادل ۷۴ درصد اجرا شده که نسبت به میانگین کشوری بالاتر است.

رضا خواجه ای روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ۷۱ روستای شهرستان که طرح هادی اجرا شده، تعداد ۲۸ روستا طی سه سال گذشته به پایان رسیده است.

وی اضافه کرد: در سال جاری ۳۷ طرح هادی در روستاهای شهرستان با مجموع اعتبار ۲۲۳ هزار و ۶۴۹ میلیون ریال اجرا شد.

به گفته این مسوول، از این تعداد ۱۱ روستا از اعتبارات استانی و فاقد دهیاری، پنج روستا از اعتبارات ملی و ۱۹ روستا از محل اعتبارات قیر یارانه ای انجام شد.

وی اظهار داشت: با توجه به اتمام افق ۱۰ ساله طرح هادی برای ۳۳ روستا بازنگری طرح تهیه شده و تعداد ۲۹ روستای دیگر نیازمند بازنگری است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد:از هفت طرح تهیه شده برای روستاهای دارای بافت با ارزش در استان، ۲ مورد (قوزلو و خورجهان) مربوط به شهرستان ماهنشان بوده و طرح روستای هدف گردشگری علم کندی نیز تهیه شده است.

وی به برخی اقدامات شاخص در این شهرستان اشاره کرد و گفت: اتمام دیوار حفاظتی، آسفالت داخل روستای دور دست و صعب العبور علم کندی و اجرای بیش از ۹ پروژه روستاهای فاقد دهیاری ظرف سال جاری از اقدامات و پروژه های شاخص بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha