ناظر فدراسیون جهانی: ایران تکواندوکاران با کیفیتی دارد

تهران- ایرنا- ناظر فدراسیون جهانی تکواندو گفت: ایران تکواندوکاران باکیفیتی دارد و همواره جایگاه ویژه‌ای در سطح جهان داشته است.

به گزارش ایرنا، هیونگ جونگ کوک ناظر فدراسیون جهانی تکواندو در رقابت‌های بین المللی تهران در جمع خبرنگاران در ارتباط با حضور در ایران و سطح کیفی مسابقات، اظهار کرد: برای اولین بار است که به عنوان ناظر فدراسیون جهانی(TD) به ایران آمده‌ام. تکواندو ایران را همه در جهان با بازیکنان باکیفت آن می‌شناسند.

وی افزود: در این مسابقات شاید حضور ذهن بالایی برای معرفی اسامی تکواندوکاران نداشته باشم اما در ارتباط با بخش آقایان می‌توانم عنوان کنم که مسابقات آقایان در سطح بالایی برگزار می‌شود. خصوصا اگر در آینده این بازیکنان به جزئیات بیشتر توجه کنند سطح بالاتری را نیز تجربه می‌کنند.

جونگ کوک درباره کیفیت تکواندوی ایرا،ن گفت: تکواندوی ایران همیشه در سطح بالایی بوده و امروز نیز در جهان بسیار مشهور است.

وی ادامه داد: پیش از این بانوان تکواندوکار ایرانی کمتر در رقابت‌ها شرکت داشتند اما اکنون بازیکنان بیشتری را در سطح جهانی دارند و این اتفاق خوب و مهمی برای شماست.

ناظر فدراسیون جهانی بیان کرد: البته تکواندوکاران باید نسبت به قوانین رقابت‌ها و بازی‌ها توجه بیشتری کنند و قانون را بیشتر رعایت کنند تا داوران بتوانند با عدالت و درست‌تر، مبارزات را قضاوت کنند.

گفتنی است، ایران میزبان سه رویداد بین‌المللی جام فجر، جام ریاست فدراسیون جهانی و جام باشگاه‌های آسیا است. امروز دوشنبه و در آغاز این رویدادها، پیکارهای جام فجر بانوان در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha