۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۵۲
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85385259
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرچم متبرک بارگاه امام حسین(ع) در شهرکرد به اهتزار درآمد
عکس آرشیوی است

شهرکرد- ایرنا- همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام حسین(ع)، پرچم متبرک بارگاه امام حسین(ع) روز سه‌شنبه در شهرکرد به اهتزاز درآمد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی‌هاشم(ع)، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این آیین با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز تولد امام حسین(ع) و روز پاسدار افزود: این روز بسیار ارزشمند را به همه حسینیان عالم و پاسداران غدیر تبریک عرض می‌کنم.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام با تاکید فضایل و خیرات و برکات بی‌‍شمار ماه شعبان، گفت: افتخار پاسداران این است که نام امام حسین علیه السلام را شما بر دوش می‌کشند.

پرچم متبرک بارگاه امام حسین(ع) در شهرکرد به اهتزار درآمد

امام جمعه شهرکرد گفت: پافشاری امام حسین علیه السلام بر پاسداری از اسلام باعث پدید آمدن عاشورا شد و ظهور و بروز امثال حاج قاسم سلیمانی‌ها در بین پاسداران نتیجه الگوگیری از مکتب امام حسین علیه السلام است.

وی خاطرنشان کرد: دوران سپاه پاسداران، دوران شکوفا، زنده و سربلند است و این مساله محسوس و یک واقعیت است؛ اما آنچه باعث ماندگاری این افتخار است، این است که به مفهوم صلوات شعبانیه معرفت عمیق داشته باشیم.

به گزارش ایرنا،در این آیین اعضای شورای تامین، مسوولان استان، خانواده‌های ایثارگران و شهدا و جمعی از پاسداران اسلام حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha