چمران: از تولیدات داخلی حمایت می‌کنیم، اما نه به هر قیمتی

تهران‌بزرگ - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما از خرید از تولیدکننده داخلی استقبال می‌کنیم اما نه به‌گونه‌ای که ضرر کنیم، گفت: ما اتوبوسی می‌خواهیم که‌ گوشه خیابان خراب نشود. ضمن اینکه اختلاف قیمت هم زیاد است.

به گزارش ایرنا، مهدی چمران روز سه‌شنبه در حاشیه دویست و پانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر شرکت‌ داخلی که بتواند خودرو (اتوبوس) خوب و با کیفیت بسازد و تحویل دهد شورا و شهرداری پایتخت دست آن را می‌بوسد و حتما اتوبوس از آنها خریداری خواهیم کرد.

وی افزود: ما اتوبوسی می‌خواهیم که‌ در زمان کوتاهی بدلیل نداشتن کیفیت مناسب، گوشه خیابان خراب نشود، البته اختلاف قیمت زیاد است ولی ما از خرید از تولیدکننده داخلی حمایت کرده و استقبال می‌کنیم اما نه به‌گونه‌ای که متحمل خسارت شده و ضرر کنیم.

چمران سپس با اشاره به علت تاخیر در برگزاری جلسه امروز شورا، گفت: دو جلسه پیاپی برگزار شد به همین دلیل جلسه صحن دیرتر آغاز شد.

وی با تقدیر از بانوان انقلاب در شورا، درباره دستور جلسه امروز توضیح داد: عوارض ساختمانی در این جلسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت بطوریکه عوارض و ارزش‌های معاملاتی و تبصره‌ها بررسی خواهد شد اگر چه به نظر می‌رسد ادامه آن به جلسه آینده موکول شود.

چمران با بیان اینکه عوارض از وزارت کشور و به دنبال آن معاونت شهرسازی دیر رسید و ناچار شدیم جلسات بیشتری برگزار کنیم، تاکید کرد: رقم عوارض در جلسه صحن شورا تصویب خواهد شد.

وی در بخش دیگری در پاسخ به سوالی در باره علت حضور منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در نمایشگاه گردشگری که در محل دائمی نمایشگاه‌ها در خیابان سئول در حال برگزاری است به رغم مخالفت شورا با برگزاری نمایشگاه‌ها در این مکان، افزود: این امر بخاطر حضور دبیرکل سازمان جهانی گردشگری در این نمایشگاه است ولی بنده حضور نخواهم یافت و از دیگر اعضا نیز خواسته‌ام به این نمایشگاه نروند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: برگزاری این نمایشگاه غیرقانونی نیست اما تاکید ما این است نمایشگاه در فضاهایی برگزار شود که قابلیت و ظرفیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha