۷۰ بسته سرمایه‌گذاری خراسان‌شمالی در نمایشگاه تهران معرفی شد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌شمالی از معرفی ۷۰ بسته ویژه سرمایه‌گذاری استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خبر داد.

علی مستوفیان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران از ۲۳ بهمن ماه به مدت چهار روز با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری هر منطقه برپا شده است.

وی افزود: خراسان شمالی نیز در این نمایشگاه حضوری فعال دارد و معرفی این استان به سرمایه گذار داخلی و خارجی از اهداف اصلی حضور در این نمایشگاه بین المللی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌شمالی ادامه داد: طرح های گردشگری استان در بخش های طبیعی و مذهبی آماده واگذاری به سرمایه گذاران است.

مستوفیان خاطرنشان کرد: خراسان شمالی از آثار تاریخی و طبیعی متنوعی برخودار است که می‌تواند به یکی از مقاصد اصلی گردشگران تبدیل شود.

وی یادآور شد: برگزاری کارگاه‌های صنایع‌دستی به‌صورت ورکشاپ و اجرای موسیقی فولکلوریک از دیگر برنامه‌های خراسان شمالی در حاشیه این نمایشگاه است.

هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران از ۲۳ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده است.

خراسان شمالی در حد فاصل استان های شمالی به مشهد مقدس واقع شده که سالانه ۲۰ میلیون مسافر و زائر از این مسیر تردد می کنند.

هفت هتل، یک متل، ۱۱ مهمان‌پذیر، ۳۸ خانه‌مسافر و ۴۰ اقامتگاه بوم‌گردی در استان خراسان شمالی مسافران را پذیرش می کنند و در مجموع شمار تخت های اقامتی در این استان به هزار تخت می رسد.

استان یک میلیون نفری خراسان شمالی بیش از ۱۱۵ جاذبه گردشگری، ۲ منطقه نمونه ملی و ۲۲ منطقه نمونه گردشگری استانی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha