حمله موشکی حزب‌الله به اهداف رژیم اسراییل در شمال فلسطین اشغالی

تهران- ایرنا- حزب الله لبنان در دو عملیات محل تجمع نظامیان صهیونیست و یک مرکز پلیس را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از رسانه های لبنانی، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آن‌ها، مبارزان مقاومت اسلامی، در ساعت ۰۷:۴۵ دقیقه صبح امروز به وقت محلی، گروهی از نظامیان صهیونیست را در «قلعه هونین» با موشک هدف قرار داده اند که این موشک مستقیم و با دقت به محل تجمع نظامیان دشمن اصابت کرده است.

حزب الله همچنین اعلام کرد که در عملیاتی دیگر و در پاسخ به بمباران روستاهای مرزی لبنان، ساختمان پلیس شهرک صهیونیست نشین «کریات شمونه» را با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

در همین راستا، شهردار شهرک یادشده در گفت وگو با رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این شهرک منطقه خطر بشمار می رود، هدف موشک های حزب الله است و برخی از این موشک ها بدون به صدا درآمدن آژیرهای خطر، به شهرک اصابت کرده اند.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha