۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۱۳
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85385792
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت حدود ۷۵۸ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در راه‌های استان اردبیل

اردبیل - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل از ثبت حدود ۷۵۸ هزار تردد تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا ، امید نسیمی روز سه‌شنبه در بازدید از سامانه‌های هوشمند جاده سرچم - اردبیل افزود: در مدت یاد شده ۱۴۸ هزار و ۶۶۹ تردد سبقت غیرمجاز در محور آستارا - اردبیل ، ۸۷ هزار و۱۸۲ تردد در محور اردبیل - سرچم و ۷۱ هزار و ۳۷۶ تردد تخلف سبقت غیرمجاز در محور اسالم - خلخال ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه در ۱۰ ماه گذشته ۲۳ میلیون و ۷۰۱ هزار و ۷۶۵ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در مبادی و رودی و خروجی استان ثبت شده است، تصریح کرد: بیشترین میزان تلفات عدم رعایت فاصله طولی در محورهای آستارا -اردبیل و بالعکس و اردبیل - نیر ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل همچنین از ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی استان خبر داد و گفت: در مدت یاد شده ۳۱۰ هزار و ۴۰۷ تردد سرعت غیرمجاز در محور بران - سه‌راهی سربند ، ۲۷۹ هزار و ۲۲۶ تردد در محور گرمی - بیله‌سوار و ۲۶۰ هزار و ۳۶۰ تردد نیز در محور مشگین‌شهر - کنگرلو ثبت شده است.

نسیمی سرعت متوسط استان را ۷۲ کیلومتر برشمرد و عنوان کرد: این میزان تردد سرعت غیرمجاز ۱۰ درصد از تردد کل استان را شامل می‌شود که انتظار داریم رانندگان جهت حفظ جان خود و سایر کاربران در جاده ضمن رعایت سرعت و سبقت باید به علائم راهور در جاده توجه کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در راه‌های استان اردبیل گفت: شهروندان قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha