۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۰:۱۴
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85386140
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

شهید "محمود خداداد" تا سر حدّ شهادت پای امنیت و آرامش مردم ایستاد

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: سردار سرتیپ دوم شهید "محمود خداداد" تا سر حدّ شهادت پای امنیت و آرامش مردم و استقرار نظم و امنیت ایستاد و همواره عمر بابرکت خود را در راه خدمت به مردم و نظام صرف کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "علیرضا قاسمی‌فرزاد" شامگاه سه‌شنبه در مراسم وداع با شهید مدافع امنیت سردار سرتیپ دوم شهید "محمود خداداد" در مسجد جامع شهر ملایر اظهار دلشت: سجایای اخلاقی و خدمتگزاری و علاقه‌مندی در خدمت به مردم از ویژگی‌های بارز شهید خداداد بود.

وی ضمن عرض تسلیت شهادت شهید خداداد یکی از سرداران و دلاورمردان عرصه امنیت به مجموعه خدوم و فداکار فراجا، خانواده شهید والامقام و مر م شهیدپرور شهرستان ملایر، افزود: پلیس همواره در عرصه خدمت و خدمتگزاری جان بر کف است و امروز در اقصی نقاط کشور شاهد هستیم پلیس برای مقابله با سوداگران و اشرار، برقراری نظم و امنیت و حفظ و حراست از ارزش‌ها پیشگام است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه پلیس در راه خدمت و برقراری نظم و امنیت از هیچ چیز باکی ندارد و عقب‌نشینی نمی‌کند، بیان کرد: این نشان از عمق اعتقاد آنها به کشور و ارزش‌هاست.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه نیروی انتظامی در کنار دیگر نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، سپاه و بسیج نظم و امنیت قابل قبولی را در گشور فراهم کرده‌اند، خاطرنشان کرد: امروز به رغم همه دشمنی‌ها و تهدیدها در موقعیت‌های مختلف، شاهد هستیم با حضور مقتدرانه نیروهای نظامی و انتظامی، امنیت در کشور برقرار است، نمونه بارز آن راهپیمایی ۲۲ بهمن بود که مردم یکپارچه در صحنه حضور پیدا کرده و حماسه بزرگ دیگری را خلق کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم ملایر ۱۱۰۰ شهید والامقام را برای استقرار و حفظ نظم و امنیت تقدیم انقلاب و اسلام کرده است، گفت: ما قدردان نیروهای نظامی و انتظامی هستیم که اینگونه در راه وطن، ارزش‌ها و اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب حان بر کف هستند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه نام شهید خداداد همیشه جاودانه خواهد بود و دادگاه عدل انتقام او را خواهد گرفت؛ افزود: همچنان که در شهادت "علی نظری" عدالت برقرار شد، دادگاه عدل انتقام شهید "محمود خداداد" را نیز خواهد گرفت.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: برای استقرار و استمرار نظم و امنیت پیش رو منسجم و متحد در انتخابات یازدهم اسفندماه، مردم پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند و بار دیگر وحدت و انسجام خود را به نمایش بگذارند.

وی گفت: مردم باید در یک حرکت تاریخی به دشمنان نشان دهند اگر در مسیر انقلاب، شهدایی تقدیم می‌کنیم، برای مانایی و سربلندی ایران اسلامی است و ملت ایران هیچگاه از اهداف خود کوتاه نمی‌آیند و به برکت خون شهدا، این انقلاب، اسلام و نظام خواهد ماند.

به گزارش ایرنا؛ یکی از ماموران انتظامی شهرستان ملایر دوشنبه شب در جریان تعقیب و گریز برای دستگیری یک قاتل متواری به ضرب گلوله به شهادت رسید.

از این شهید والامقام ۲ فرزند پسر ۱۷ و ۶ ساله به یادگار مانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha