۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85386755
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملایر: عَلَمی که شهید خداداد برداشت بر زمین نمی‌گذاریم

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: با سردار شهید سرتیپ دوم شهید «محمود خداداد» و تمامی شهدای اسلام و انقلاب عهد و پیمان می‌بندیم عَلَمی که این شهدا برافراشتند، بر زمین نمی‌گذاریم و دست از دامان ولایت نمی‌کشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سلمان اسماعیلی روز چهارشنبه در آئین تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت سردار سرتیپ دوم شهید «محمود خداداد» در ملایر اظهار داشت: شهادت مظلومانه، عاشقانه و عارفانه سردار بزرگ سپاه اسلام سردار شهید «محمود خداداد» قلب همه را به در آورد و دل ما را داغدار کرد.

وی ضمن تسلیت و تبریک شهادت سردار سرتیپ دوم «محمود خداداد» به محضر قطب عالم امکان و نائب بر حقش امام خامنه‌ای(مدظله العلی)، خانواده معزز و داغدار، همرزمان و هم‌سنگران شهید در مجموعه فراجا استان و شهرستان و عموم مردم، افزود: شهادت افتخار بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

فرماندار ملایر: عَلَمی که شهید خداداد برداشت بر زمین نمی‌گذاریم

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: مردم شهیدپروری که امروز به احترام شهید خداداد ایستاده‌اند، قدردان راه و مسیر این شهید والامقام هستند، مردی که امروز با قامت رشیدش بر زمین افتاد، یک عمر به احترام مردم ایستاد، یک عمر نخوابید و یک عمر خانواده را از نعمت حضور پررنگش محروم کرد تا مردم در امنیت و آرامش باشند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه ما خود را وامدار شهید خداداد می‌دانیم، خاطرنشان کرد: شهید خداداد زرنگ و هوشمند بود و عمر و جان عزیز خود را با خدای متعال معامله و بهترین مسیر را انتخاب کرد و ما را سربلند کرد؛ تا ابد داغ او بر دل ما نشست.

وی گفت: سردار سرتیپ دوم شهید خداداد فداکار و جان نثار، نجیب، باادب، کم‌ادعا، سنگ صبور همکاران، خادم سیدالشهدا(ع) و ابوالفضل(ع) بود و تابعیت محض در برابر ولایت داشت.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه امنیت اتفاقی نیست، اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار ملایر با نثار جان عزیزترین فرزندان خود سه دسته گل از ملایر برای انقلاب، اسلام و برای تامین و حفظ امنیت تقدیم کردند.

اسماعیلی ادامه داد: شهیدانی که همواره چشم نگران اسلام، انقلاب و مردم هستند، با شهید خداداد و دیگر شهدا عهد و پیمان می بندیم که هرگز دست از ولایت نمی‌کشیم و راه، مسیر، شعار، آرمان و آرزوهای شهدا را تا پای جان ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا دعاگوی ما هستند افزود: دشمنانی که امروز قیام مردم ملایر را می‌بینند، باید بگوییم ملتی که شهید دارد، ملتی که ملت امام حسین(ع) و ملت شهادت است، از یاوه‌گویی‌های شما نمی‌ترسد، خسته نمی‌شود و از آرمان‌های انقلاب کوتاه نمی‌آید و دست از ولایت نمی‌کشد.

فرماندار ملایر: عَلَمی که شهید خداداد برداشت بر زمین نمی‌گذاریم

وی با بیان اینکه قلب ما به حضور مردان غیور فراجا مطمئن است تصریح کرد: حمایت صد درصدی و قاطع شورای تامین شهرستان را از شهید خداداد اعلام می‌کنیم، تا ابد نام و یاد و مسیر روشنی را که انتخاب کرده را ادامه خواهیم داد.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه نام شهید در آسمان ملایر حک شد بیان کرد: شهید خداداد در تمام صحنه‌هایی که حضور داشت، خواست، اراده و آرمان او بود، مردم ملایر حاضر خواهند بود و این مسیر را پرافتخار ادامه می‌دهند.

جانشین فرماندهی استان همدان نیز گفت: شهید "محمود خداداد" از سال ۱۳۷۷ خدمت خود را در فراجا و در ماموریت‌های مختلف شروع کرد و چندین دوره فرمانده پاسگاه و کلانتری‌ها بود.

سرهنگ "رضا زارعی" افزود: شهید خداداد فردی مومن، متدین و شجاع بود و به یکی از وظایف مهم انتظامی که تامین امنیت است، به خوبی ادای وظیفه کرد.

وی با بیان اینکه شهید خداداد برای برقراری امنیت و آسایش مردم به طور شبانه‌روزی فعالیت می‌کرد و جان عزیز خود را به خاطر رضای خدا و برای مردم تقدیم کرد، بیان کرد: امسال تعداد زیادی از شهدا در این عرصه جانشان را فدا کردند و امنیتی که امروز در کشور حاکم است، حاصل خون شهدای فراجا و نیورهای نظامی و انتظامی است.

فرماندار ملایر: عَلَمی که شهید خداداد برداشت بر زمین نمی‌گذاریم

جانشین انتظامی استان همدان ادامه داد: شهدای ما نیت الهی داشتند و به خاطر رضای خدا خدمت کردند و امروز باب شهادت در فراجا باز است و هر روز شاهد به شهادت رسیدن این فرزندان غیور ایران اسلامی هستیم.

سرهنگ زارعی گفت: شهدا انسان‌های وارسته‌ای هستند که با نثار خون خود برای کشور امنیت و آزادی به ارمغان آوردند و وظیفه ما در قبال شهدا، دفاع از آرمان‌های آنان است.

وی با بیان اینکه نگاه جوانان ما به شهدا، قهرمانان است و وظیفه داریم این قهرمانان را برای مردم معرفی کنیم تاکید کرد: امروز بالاترین ارزش‌های الهی را در شهادت می‌توان مشاهده کرد و از مقدس‌ترین فرهنگ الهی است.

سرهنگ زارعی یادآور شد: به شهید خداداد و همه شهدای سرافراز اعلام می‌کنیم ما هستیم و تا آخرین قطره خون راه آنها را ادامه می‌دهیم.

به گزارش ایرنا؛ یکی از ماموران انتظامی شهرستان ملایر دوشنبه شب در جریان تعقیب و گریز برای دستگیری یک قاتل متواری به ضرب گلوله به شهادت رسید.

از این شهید والامقام ۲ فرزند پسر ۱۷ و ۶ ساله به یادگار مانده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha