رشد ۳۱ درصدی تایید صلاحیت داوطلبان مجلس نسبت به دوره‌های گذشته در تهران

تهران بزرگ - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان تهران، گفت: تعداد تایید صلاحیت داوطلبان مجلس در این دوره نسبت به دوره‌های گذشته ۳۱ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سید عباس جوهری روز چهارشنبه در تشریح وظایف اعضای کمیسیون بازرسی تبلیغات نامزدهای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به نظارت بر محتوای تولید شده تاکید کرد و افزود: با بررسی‌های صورت گرفته اگر محتوایی نیاز به اصلاح و بازنگری داشته باشد به اطلاع نامزدهای مورد نظر خواهد رسید.

معاون سیاسی استاندار تهران در خصوص فراگیری و بازتاب اخبار انتخابات در رسانه اظهار کرد: بر اساس اصلاح قانون انتخابات و عدالت تبلیغاتی - رسانه‌ای و بهره گیری یکسان نامزدها از امکانات دولتی، در رسانه ملی شاهد یک تحول بی نظیر هستیم.

ایجاد کانال تبلیغاتی تلویزیونی داوطلبان

جوهری ادامه داد: ایجاد کانال‌های تلویزیونی رویکرد بسیار مثبت، فرخنده و اثرگذاری است که کمک بزرگی به شناخت مردم از داوطلبین انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خواهد کرد.

رییس ستاد انتخابات استان تهران اضافه کرد: از طریق این کانال‌های تلویزیونی ویژه انتخابات مردم می‌توانند با رویکردها و دیدگاه‌های نامزدها آشنا شوند و قطعاً هر میزان انتخاب، بر اساس شناخت دقیق‌تر صورت گیرد منتخبین اصلح‌تری وارد مجلس خواهند شد و شاهد مجلسی در تراز انقلاب اسلامی خواهیم بود.

وی همچنین به حضور و فعالیت خبرنگاران در فرآیند انتخابات به ویژه روز رای گیری اشاره کرد و گفت: ضمن تشکر از همه تلاش‌های صورت گرفته تا به امروز، با مساعدت شبکه تهران رسانه ملی تلاش می‌کنیم اخبار حوزه‌های انتخاباتی استان تهران را دقیق‌تر و به موقع به اطلاع مردم عزیز برسانیم.

جوهری به تعداد ثبت نام کنندگان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و تاکید کرد: امسال از جمع پنج هزار ۷۰۶ نفر، سه هزار و ۸۹۸ نفر در استان تأیید صلاحیت شدند.

تایید ۶۸ درصد داوطلبان استان تهران

وی یادآور شد: ۶۸ درصد داوطلبان تایید صلاحیت شدند و این موضوع یک رویکرد و نصاب بی سابقه تایید صلاحیت شدگان داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره‌های قبل است که باید اعلام کنیم تعداد تأیید شدگان نسبت به دوره قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.

انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه جاری برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha