انتقاد تند ایتالیا از رژیم صهیونیستی

تهران- ایرنا- آنتونیو تاجانی وزیر خارجه ایتالیا با انتقاد از رژیم صهیونیستی به دلیل رفتار نامناسب ارتش این رژیم علیه غیرنظامیان فلسطینی، گفت: تل‌آویو نباید از مردم غیرنظامی غزه انتقام‌جویی کند.

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، تاجانی با بیان اینکه واکنش (رژیم) اسرائیل نسبت به غیرنظامیان بسیار نامناسب است، تاکید کرد: تعداد بسیار زیادی از مردم غیرنظامی در حمله نظامیان اسرائیل جان خود را از دست داده‌اند که هیچ ارتباطی با حماس ندارند.

وزیر خارجه ایتالیا همچنین رویکرد کنونی رژیم صهیونیستی در غزه را عامل قتل عام غیرنظامیان این منطقه دانست و خاطرنشان کرد: فقط نباید به فکر آزادی اسیران اسرائیلی در نزد حماس باشیم بلکه باید تدبیری برای توقف خشونت حملات نظامیان اسرائیلی علیه مردم غیرنظامی غزه نیز بیندیشیم.

به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین روز گذشته (سه‌شنبه) اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶ مورد کشتار در نوار غزه مرتکب شد که در نتیجه آن یکصد و ۳۳ نفر شهید و یکصد و ۶۲ نفر دیگر هم مجروح شدند.

این وزارتخانه اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۲۸ هزار و ۴۷۳ و تعداد مجروحان هم به ۶۸ هزار و ۱۴۶ نفر رسیده است.

با گذشت یکصد و سی روز از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نظامیان اشغالگر همچنان جنایت می‌کنند و در حال خلق یک تراژدی و فاجعه‌ای دیگر در شهر رفح در جنوب نوار غزه هستند.

صهیونیست‌ها همچنان به کشتار و حملات خود در نوار غزه با تمرکز بر شهر رفح ادامه می‌دهند و بامداد سه‌شنبه ۴ حمله هوایی به شرق این شهر انجام دادند.

منابع خبری همچنین از حملات توپخانه‌ای رژیم اشغالگر به جنوب شرق رفح خبر دادند.

شهر رفح بیش از یک میلیون و چهارصد هزار آواره فلسطینی را در خود جای داده و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کودک کش رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرده است که حملات گسترده‌ای را طی روزهای آتی به این شهر انجام خواهد داد؛ حملاتی که با همدستی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا صورت می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha