۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۷:۵۲
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85386203
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گاز منازل مسکونی شهرها و روستاهای بروجن متصل شد

شهرکرد - ایرنا- فرماندار بروجن از وصل شدن گاز منازل مسکونی ‌بروجن و گندمان که به دلیل انفجار در خط لوله انتقال گاز قطع شده بود، خبر داد.

فتاح کرمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بروز آتش‌سوزی در خط لوله گاز در بروجن افزود: این حادثه در خط لوله اصلی گاز در محور بروجن ، گندمان (محدوده گردنه حلوایی) رخ داد.

وی از اعزام نیروهای امدادی و آتش نشانی در کمترین زمان به محل حادثه خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در بر نداشته و علت خسارت در دست بررسی است.

وی افزود : با توجه به بروز این حادثه، گاز منازل مسکونی گندمان و بروجن و فرادنبه و روستاهای اطراف قطع شده بود که با مهار آتش، گاز وصل شد.

وی از شهروندان خواست در صورتی که گاز منازل مسکونی آنها وصل نشده با شرکت گاز برای وصل گاز تماس برقرار کنند.

به گفته وی، از ساعت ۶ صبح نیز نیروهای تعمیرات شرکت گاز خطوط منطقه ۲در محل حادثه مستقر شدند تا تعمیرات انجام و برای انتقال گاز مشکل بوجودنیاید.

کرمی با اشاره به اینکه انفجار در خط لوله انتقال گاز که جزء خطوط سراسری گاز کشور است، در منطقه گردنه حلوایی است، افزود:با تلاش نیروهای فنی ، تعمیرات شرکت گاز این وصل رفع خواهد شد.

وی به بازگشایی محور ارتباطی بروجن به لردگان و خوزستان در استان چهارمحال و بختیاری که بر اثر این انفجار مسدود شده بود، اشاره کرد و گفت:بعد از مهار آتش و ایمن‌سازی مسیر به دلیل حجم بالای ترافیک محور بازگشایی شده است.

به گزارش ایرنا، شهرستان بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha