۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱
کد خبر: 85386304
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

محدودیت‌های ترافیکی به جاده‌های مازندران بازگشت

ساری-ایرنا- مرکز مدیریت راه‌های مازندران از اعمال طرح محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه با هدف تسهیل در تردد خودرویی در محورهای ارتباطی این استان خبرداد.

به گزارش ایرنا، مرکز مدیریت راههای مازندران روز چهارشنبه اعلام کرد: این محدودیت های ترافیکی از ظهر امروز ۲۵ بهمن تا روز شنبه ۲۸ بهمن ماه اعمال می شود و بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، و بالعکس ممنوع است.

البته تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محور کندوان
در صورت پرحجم بودن تردد و اعلام ماموران پلیس راه درمحل، امروز چهارشنبه تردد انواع وسایل نقلیه روز چهارشنبه از ساعت ۱۵ از مرزن آباد به سمت تهران ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ از پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز) به مقصد چالوس بصورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین برای روز جمعه ۲۷ بهمن ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه اعلام شد که بر اساس آن از ساعت ۱۴ آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرورهای به مقصد چالوس انجام می‌شود.

از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد بصورت کامل است و از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) ‌ یک طرفه اجرا می شود.

از ساعت ۲۳ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر ۲ طرفه می شود و تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.

محدودیت‌های ترافیکی به جاده‌های مازندران بازگشت

محور هراز
در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه ۲۷ بهمن به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلرها کماکان از محور هراز ممنوع است.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ امروز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می شود.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha