۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85386440
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماسه حضور در یادواره  ۴۴۲ شهید کارگری استان البرز

کرج - ایرنا - یادواره ۴۴۲ شهید کارگری استان البرز با حضور باشکوه جامعه کار و تولید روز چهارشنبه با مشارکت بسیج کارگران و کارخانه های این استان در شهرک صنعتی بهارستان کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس بسیج کارگری و کارخانه های استان البرز در آیین یادواره شهدای کارگر البرز با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت سه نور پرفروغ اهل بیت عصمت و طهارت امام حسین (ع) ، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و امام زین العابدین (ع)، گفت: امروز زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست چرا که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جنگ تلفیقی دشمنان، تنها عامل پیروزی و خنثی شدن توطئه‌ها است.

سرهنگ پاسدار مهران طیران افزود: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و خانواده معظم آنان است که در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی از تمام هستی خود گذشتند و اجازه ندادند تا دشمنان بر ایران اسلامی فائق شوند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگری استان البرز، اظهار کرد: کارگران در طول دوران استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی با سعی و تلاش در جبهه تولید و اقتصاد، اجازه ندادند که توطئه های شوم دشمنان و تحریم‌های استکبار جهانی به ایران اسلامی لطمه وارد کند.

وی تصریح کرد: در طول دوران هشت سال دفاع مقدس نیز کارگران ایران اسلامی با پیوند دادند جبهه اقتصادی و تولید به جبهه های نبرد حق علیه باطل جان خود را تقدیم کردند تا عزت و اقتدار ایران اسلامی در سایه برکت خون پاکشان حفظ شده و افزایش یابد.

این مراسم با استقبال کم نظیر کارگران و با حضور یک هزار و ۲۰۰ کارگری که به صورت یکپارچه با لباس مقدس کارگری در این مراسم حضور داشتند، برگزار شد.

انتقال پیام شهدا به جوانان و جامعه کار و تولید و استمرار راه آن بزرگواران، تبیین مکتب حاج قاسم، تحولات محور مقاومت و عملیات طوفان الاقصی و لزوم حضور حداکثری در انتخابات از جمله محورهای اصلی این مراسم بود.

در پایان این مراسم از ۱۵ خانواده گرامی شهدای کارگری استان تقدیر به عمل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha