حضور خواننده «مژده باران» در ایرنا/ «محمد معتمدی» با خبرنگاران گفت‌وگو کرد+فیلم

تهران- ایرنا- محمد معتمدی خواننده موسیقی سنتی کشورمان همزمان با سومین روز جشنواره موسیقی فجر از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بازدید کرد و درباره آخرین اخبار این رویداد با خبرنگاران گفت وگو کرد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرنا، محمد معتمدی خواننده موسیقی سنتی روز چهارشنبه- ۲۵ بهمن ماه- با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) از اتاق خبر این خبرگزاری بازدید کرد و با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

همچنین در این مراسم از این خواننده موسیقی ایرانی تجلیل شد.

محمد معتمدی خواننده موسیقی سنتی کشورمان است. او فراگیری آواز و نواختن ساز نی را به صورت خودآموز و از نوجوانی آغاز کرد. این خواننده کشورمان فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه صدا و سیما ایران است و سال ۲۰۱۳ از سوی رادیو بین‌المللی فرانسه به عنوان خواننده منتخب در رشته موسیقی ملل معرفی شد.

او با همکاری رامبراندتریو، از اصلی‌ترین گروه‌های جَز در هلند، آلبوم موسیقی «انتظار» را منتشر کرد که این آلبوم از سوی نشریه «NRC» به عنوان بهترین آلبوم سال ۲۰۲۳ کشور هلند معرفی شد.

معتمدی امسال در سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر با همراهی ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری همایون رحیمیان، گروه کُر بنیاد رودکی به رهبری رازمیک اوحانیان در تالار وحدت به روی صحنه رفت که نخستین اجرای ارکسترال در این جشنواره محسوب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha