۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۴۰
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85386552
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر مطهر سردار شهید "محمود خداداد" بر دوش مردم ملایر تشییع شد

همدان- ایرنا- پیکر مطهر سردار سرتیپ دوم شهید "محمود خداداد" امروز چهارشنبه روی دستان مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار ملایر تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر سردار شهید سرتیپ دوم "محمود خداداد" از میدان امام خمینی (ره) تا میدان آزادگان این شهر روی دست مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور ملایر تشییع شد.

از این شهید والامقام ۲ فرزند پسر ۱۷ و ۶ ساله به یادگار مانده است.

این شهید والامقام‌ دوشنبه شب در جریان تعقیب و دستگیری یک قاتل فراری به فیض شهادت نائل آمد.

شهادت شهید نیروی انتظامی، مردِ میدان سردار سرافراز ملایر شهید "محمود خداداد" بار شهید والامقام ملایر را داغدار کرد، سنگ هم گریه می‌کرد از فراغ شهید خداداد.

هنوز یکسال از داغ «علی نظری» شهید مدافع امنیت در ملایر نگذشته بود که کوردلان «علی میرزایی» شهید نیروی انتظامی را در سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان از ملایری‌ها گرفت و امروز در سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان و علمدار کربلا باز هم دلاورمرد دیگری از این دیار عاشقانه پر کشید.

سردار سرتیپ دوم شهید "محمود خداداد" همچون شهید «علی میرزایی» و «علی نظری» قهرمان مدافع امنیت از خطه یک ‌هزار و ۱۰۰ شهید گلگون کفن غریبانه و مظلومانه چونان سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و علمدار دشت کربلا ابوالفضل العباس (ع) پر کشید و آسمانی شد.

شهید خداداد برای امنیت و آرامش هموطنانش، برای اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی و برای دفاع از خاک پاک وطن، همه چیز را بوسید و گذشت، از "امیرمهدی و امیرعرفان" ۱۷ و ۶ ساله‌اش‌ که بی‌پدری‌ برایشان زود بود، شهید خداداد برادری نداشت که برایش غمخواری کند، یکی‌یکدانه‌ خانواده و تنها فرزند برومند پدر پیرش بود.

هم‌نوا شدن با پدر و مادر پیر شهید خداداد، خواهران، همسر و ۲ شیرمردش، چه جانسوز است، این همنوایی مادران و دختران ملایری در مراسم تشییع این شهید والامقام دل سنگ را هم به درد می آورد.

سردار خداداد چه قهرمانانه مقابل قاتل کوردل سینه سپر کرد و از خاک، ناموس و امنیت وطن جانانه دفاع کرد تا امنیت خدشه نبیند و امروز نامش برای همیشه در این سرزمین خواهد درخشد.‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha