داداش‌زاده: تنها راه قهرمانی حمایت است/ بازیکنان در جام جهانی باید کم اشتباه باشند

تهران- ایرنا- سرمربی اسبق تیم ملی ساحلی ایران گفت: تنها راه قهرمانی تیم ملی ایران حمایت است و امیدوارم مسئولین در این مسابقات بازیکنان تیم ملی را مورد حمایت قرار دهند.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص شرایط تیم ملی ایران در آستانه شروع جام جهانی فوتبال ساحلی اظهار داشت: خداراشکر که تیم ملی ساحلی قوی‌ای در آسیا داریم و در جهان هم جزو ۴ تیم برتر هستیم. قطعا با وجود تغییراتی که در تیم ملی شاهد بودیم در مسابقات برایمان مشکلاتی هم پیش می‌آید و این موضوع طبیعی است. خوشبختانه از نظر دروازه‌بان هیچ مشکلی نداریم چون دو بازیکن باکیفیت در لیست تیم ملی هستند و جای نگرانی وجود ندارد. امیدوارم بازیکنان در این تورنمنت حساس با تمرکز بازی کنند و بتوانند دل مردم را شاد کنند.

وی یادآور شد: ایران همیشه نتایج در فوتبال ساحلی غیرقابل پیش‌بینی بوده است. بازیکنان باید در بازی اول پیروز شوند به نظر من هر تیمی که بازی اولش را ببرد با روحیه بهتر می‌تواند بازی دومش را انجام دهد و مهم‌ترین فاکتور این است که بازیکنان باید در هر بازی با روحیه کافی و تمرکز کامل وارد مسابقه شوند. امیدوارم در بازی اول قدرت‌شان را نشان دهند.

سرمربی اسبق تیم ملی درباره عملکرد علی نادری گفت: نادری یکی از شاگردهای من بوده و الان هم خوشحال هستم که او سرمربی تیم ملی کشورمان شده است. قطعا با دانشی که دارد، تیم ملی می‌تواند در جام جهانی به موفقیت‌های زیادی برسد و امیدوارم مسئولین به تیم ملی رسیدگی کنند تا بازیکنان و کادرفنی تیم دغدغه جزو فوتبال نداشته باشند. شک نکنید تنها راه قهرمانی فقط حمایت است و امیدوارم این کار به درستی انجام شود.

داداش‌زاده: تنها راه قهرمانی حمایت است/ بازیکنان در جام جهانی باید کم اشتباه باشند
علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی

داداش‌زاده در خصوص بازی تیم ملی ایران مقابل اسپانیا، خاطرنشان کرد:‌ به نظر من تیم ملی باید با سیستم دو، دو بازی کند تا مقابل اسپانیا بتواند پیروز شود. البته بازیکنان در این تورنمنت باید کم اشتباه بازی کنند و مهم‌ترین فاکتور این است که اول گل بزنیم و بعد گل نخوریم. قطعا بازیکنان تیم ملی ساحلی پتانسیل این را دارند که به فینال جام جهانی برسند.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی به میزبانی کشور امارات در شهر دوبی برگزار می‌شود. این رقابت‌ها از ۲۶ بهمن ماه تا ۶ اسفند با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد. تیم ملی کشورمان تاکنون هفت دوره در این رقابت‌ها شرکت کرده و در سال ۲۰۱۷ به مدال برنز رسیده است.

برنامه بازی‌های ایران در جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ به شرح زیر است:

ایران - اسپانیا
(پنجشنبه ۲۶ بهمن ساعت ۲۰:۳۰)

ایران - آرژانتین
(شنبه ۲۸ بهمن ساعت ۲۰:۳۰)

ایران - تاهیتی
(دوشنبه ۳۰ بهمن ساعت ۲۰:۳۰)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha