۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85387708
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی ۲ طرح عمرانی روستایی در اردستان آغاز شد

کاشان-ایرنا- بخشدار مرکزی اردستان گفت: ۲ طرح عمرانی با ۲۰ میلیارد ریال و مشارکت مستقیم مردم توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این شهرستان آغاز شده است.

محمدتقی کیانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:طرح های عمرانی یادشده در روستای باقرآباد در دهستان علیای اردستان است، ساخت چمن مصنوعی این روستا ازجمله طرح هاست که در اعیادشعبانیه عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
وی اضافه کرد:احداث سیل بند برای ایمن سازی روستا طرح دیگر است که بامشارکت بنیادمسکن انقلاب اسلامی اردستان و توسط دهیاری اجرامی شود.
بخشدار مرکزی اردستان بیان کرد: درچند روز آینده کلنگ احداث یک واحد آموزشی سه کلاسه در زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع که از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تامین شده، با هزینه فرد نیکو کار و بانظارت آموزش وپرورش اردستان و اداره کل توسعه، تجهیز ونوسازی مدارس استان اصفهان در این روستا به زمین زده خواهدشد.
وی تصریح کرد: همچنین در بازنگری طرح هادی مقدار هشت هکتار زمین برای ساخت مسکن به روستای مذکور الحاق شد، زمینه واگذاری زمین به جوانان و خانواده های فاقد مسکن فراهم شده، رضایتمندی مردم را بدنبال داشته، در نهایت مهاجرت معکوس جوانان به روستا را در پی خواهد داشت.
روستای باقرآباد علیا با ۲۵۰نفر جمعیت در فاصله ۷۵ کیلومتری جنوب غرب اردستان واقع شده است.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳هزار نفر جمعیت در ۱۱۸کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha