۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۲۶
کد خبر: 85388003
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

شکست وفایی در مسابقات اسنوکر آزاد ولز

۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۲۶
کد خبر: 85388003
شکست وفایی در مسابقات اسنوکر آزاد ولز

تهران- ایرنا- برترین و تنها نماینده اسنوکر حرفه‌ای ایران با نمایشی ناامید کننده از رقابت‌های آزاد ولز حذف شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات اسنوکر آزاد ولز از ۲۳ تا ۲۹ بهمن در شهر لندودنو کشور ولز برگزار می‌شود و تورنمنتی رنکینگی است که برنده آن، جایزه ۸۰ هزار پوندی را از مجموع جوایز ۴۲۷ هزار پوندی دریافت خواهد کرد.

این رقابت‌ها مربوط به جدول اصلی مسابقات است که بخش انتخابی آن ۶ تا هشتم بهمن در انگلیس برگزار شد. وفایی با شکست اسکات دانالدسون از اسکاتلند که در رنکینگ ۴۷ قرار داشت، موفق شد به جدول اصلی صعود کند. بخش انتخابی این رقابت‌ها دارای رنکینگ نبود اما وفایی که سال جدید میلادی را با نزول در رنکینگ شروع کرده است، باید بتواند با کسب پیروزی در جدول اصلی، جایگاه خود را ارتقا بدهد.

نماینده اسنوکر حرفه‌ای ایران که در رنکینگ ۲۰ جهانی قرار دارد، در اولین رقابت خود امروز از ساعت ۱۸ مقابل جولین لکلرک از بلژیک با رنکینگ جهانی ۶۴ ایستاد که کار سختی نداشت و در نهایت با نتیجه ۴ بر یک موفق به پیروزی شد.

وفایی پس از این پیروزی، امروز از ساعت ۱۷ مقابل جک جونز، رقابت خود را آغاز کرد. این حریف ولزی، در جایگاه جهانی ۴۳ قرار دارد و در کمال تعجب توانست با نتیجه ۴_۲ وفایی را شکست دهد.

البته وفایی در مصاحبه بعد بازی دیروز خود که به پیروزی ختم شد در مورد روند نه چندان خوبش در سال جدید اظهار داشت: بعد از مسابقات قهرمانی انگلستان که نتوانستم آنطور که می‌خواهم به صعود ادامه دهم، اعتماد به نفس خوبی ندارم. می‌دانم این موضوع را باید فراموش کنم و به آن فکر نکنم اما درحال حاضر حتی تمریناتم هم کمتر شده بعد از آن شکست. من چند تا مسابقه مهم در پیش رو دارم و باید خودم را برای آن‌ها آماده کنم تا بتونم نتایج خوبی کسب کنم و به جمع ۱۶ نفر برتر برگردم.

رابرت میلکینز، مدافع عنوان قهرمانی این تورنمنت است که در فینال رویداد ۲۰۲۳ شان مورفی را با نتیحه ۹ تا ۷ شکست داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha