۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۳۱
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85388033
T T
۱۹ نفر

برچسب‌ها

افتتاح ایستگاه راه‌آهن باباکمال تویسرکان پس از ۹ سال

همدان _ ایرنا _ ایستگاه راه‌آهن باباکمال تویسرکان بعد از ۹ سال برای خدمت رسانی به مردم این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش پنجشنبه ایرنا، این ایستگاه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مردم تویسرکان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

امیررضا یوسفیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان در مراسم افتتاح ایستگاه راه‌آهن باباکمال، گفت: ایستگاه راه‌آهن باباکمال با مساحت یک‌هزار و ۹۷ مترمربع در زمینی به مساحت ۵/۵ هکتار و با یک هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار احداث شده که نقش عمده‌ای در توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان تویسرکان و مناطق اطراف آن دارد.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این پروژه هموطنان ساکن در حوالی این ایستگاه و مردم شریف شهرستان‌ تویسرکان، از مزایای حمل و نقل ریلی به ویژه در حوزه‌ی صنایع و کشاورزی برخوردار خواهند شد.

فرماندار شهرستان تویسرکان نیز در این مراسم، گفت: با همت دولت مردمی و اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از سفر پُر خیر و برکت رئیس جمهور و اهتمام استاندار همدان این پروژه بعد از ۹ سال تکمیل شد و به نتیجه رسید.

حسین افشاری افزود: مردم شریف شهرستان‌ تویسرکان از ایستگاه باباکمال جهت سفر و انتقال زائرین به مشهدمقدس یا از طریق کرمانشاه جهت زیارت عتبات‌عالیات و انتقال بار استفاده خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha