خطیب جمعه خمین: حمایت از انقلاب صدای واقعی ملت ایران است

خمین - ایرنا - خطیب جمعه خمین گفت: صدای واقعی ملت ایران حمایت از انقلاب اسلامی و مخالفت با توطئه دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های نماز جمعه خمین، با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی بنیان خیری است که به رهبری امام راحل و تلاش جوانان برای تحول جامعه به سمت خدا آغاز شد و مردم ادامه دهندگان این بنیان هستند.

وی اظهار کرد: ملت هوشیار در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای دیگر خلق کردند و رسانه‌های دنیا به عنوان راهپیمایی شگفت انگیز از آن یاد کردند.

امام جمعه خمین بیان کرد: حضور دهه هشتادی‌ها به عنوان نسل آینده‌ساز و بانوان با حجاب و هویت ایرانی و اسلامی در راهپیمایی امسال چشمگیر بود.

حجت الاسلام میرصادقی تاکید کرد: ملت بصیر ایران متکی به دشمن بیرونی نیستند و به کارگزاران داخل کشور اعتماد کامل دارند و معتقد به حل مشکلات در داخل هستند.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم در تمام صحنه‌ها و بزنگاه‌های انقلاب اسلامی تمام جامعه شناسان را وادار به تعریف دوباره و شناخت این مردم کرده است و تحلیل‌های نادرست از مردم ایران نقشه‌های دشمنان را بی‌اثر کرد.

خطیب جمعه خمین اضافه کرد: حضور هوشمندانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن نویدبخش حضور گسترده در انتخابات پیش‌رو است.

حجت الاسلام میرصادقی افزود: مردم هیچگاه و در هیچ صحنه‌ای بازی خورده سیاسی نخواهند بود و هر حضور و خدمت مردم به دین خدا است و این حضور مردم باید تقویت شود.

وی با تاکید بر نقش خواص مهم، بیان کرد: خواص پیش برنده تحولات جامعه هستند و از رکود جامعه جلوگیری می‌کنند.

خطیب جمعه خمین اظهار کرد: خواص یک جامعه دارای ویژگی‌های قدرت تشخیص و شجاعت در اقدام هستند.

حجت‌الاسلام میرصادقی تاکید کرد: تنوع فراوانی در نامزدهای انتخابات پیش رو وجود دارد و نامزدهای انتخاباتی از توهین، وعده‌های دروغ، افترا و تهمت پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم دیدگاه‌های نامزدهای انتخابات را تعقیب و بررسی و با آزادی کامل، فرد مناسب را انتخاب کنند.

خطیب جمعه خمین، مردم‌سالاری دینی را دستاورد بزرگی برای مردم ایران بیان کرد و گفت: مسئولان کشور باید قدردان این مردم آگاه و هوشیار باشند.

حجت‌الاسلام میرصادقی با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی که دستاوردی در جنگ غزه نداشته است، افزود: رژیم اشغالگر قدس در مرز مشترک غزه و مصر که آوارگان غزه ساکن شدند حملاتی را آغاز کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha